Gjest Gjest_Maristella_* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Heisann Noen som er på attføring som også har fått en liten utbetaling i dag fra nav? på ca 1200,- Lurer fælt på hva det er for.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Etterbetaling av oppjustering av grunnbeløpet kanskje. Vet det kommer i juli, men ikke når.
dwood333 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 (endret) jepp,ble bekymra for det var det jeg fikk utbetalt denne perioden,1110kr fikk jeg...........håper ikke det er tilfelle Endret 3. juli 2007 av dwood333
Gjest vimselot Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ring NAV og spør. Om du er på attføring, kan du ikke leve på så lite. Vet ikke når det er utbetaling på attføring og rehabilitering. Hvis det er i begynnelsen av mnd. har det tydelig skjedd en feil.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 jepp,ble bekymra for det var det jeg fikk utbetalt denne perioden,1110kr fikk jeg...........håper ikke det er tilfelle Tror ikke du skal bekymre deg. Dette er nok et lite tilegg til det du vanligvis får. Gå inn på NAV sine sider å se om det ikke står noe om det der
Gjest Opa Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Etterbetaling av oppjustering av grunnbeløpet kanskje. Vet det kommer i juli, men ikke når. Jeg antar at det er det. Satser på at resten kommer i løpet av dagen, eller i morgen. Edit: Det er etterbetaling. På Din Side står det at det er ferdigbehandlet og hva det nye beløpet er, kommer sikkert på konto i morgen (for de som har levert i helga). Endret 3. juli 2007 av Opa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå