Gå til innhold

Nav og en liten utbetaling i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maristella_*
Skrevet

Heisann

Noen som er på attføring som også har fått en liten utbetaling i dag fra nav? på ca 1200,- Lurer fælt på hva det er for.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Etterbetaling av oppjustering av grunnbeløpet kanskje. Vet det kommer i juli, men ikke når.

Skrevet (endret)

jepp,ble bekymra for det var det jeg fikk utbetalt denne perioden,1110kr fikk jeg...........håper ikke det er tilfelle :tristbla:

Endret av dwood333
Gjest vimselot
Skrevet

Ring NAV og spør. Om du er på attføring, kan du ikke leve på så lite. Vet ikke når det er utbetaling på attføring og rehabilitering. Hvis det er i begynnelsen av mnd. har det tydelig skjedd en feil.

Gjest Gjest
Skrevet
jepp,ble bekymra for det var det jeg fikk utbetalt denne perioden,1110kr fikk jeg...........håper ikke det er tilfelle :tristbla:

Tror ikke du skal bekymre deg. Dette er nok et lite tilegg til det du vanligvis får.

Gå inn på NAV sine sider å se om det ikke står noe om det der :)

Skrevet (endret)
Etterbetaling av oppjustering av grunnbeløpet kanskje. Vet det kommer i juli, men ikke når.

Jeg antar at det er det. Satser på at resten kommer i løpet av dagen, eller i morgen.

Edit: Det er etterbetaling. På Din Side står det at det er ferdigbehandlet og hva det nye beløpet er, kommer sikkert på konto i morgen (for de som har levert i helga).

Endret av Opa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...