amles Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ja, jeg har klart det! Får veldig lett blåmerker, så jeg har vært veldig forsiktig så jeg ikke skulle få noen. Så...smalt bagasjelokket på bilen rett over armen min, og har gitt meg et gedigent svart/blått merke på hele overarmen. Gifter meg til lørdag, hva gjør jeg??? Hjelper ikke med Hirudoid! Noen som vet råd? Lange hansker? Uff, så kjedelig dette er. Ser nesten ut som brudgommen har mishandlet meg....
Majabeth Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Går det ikke an å sminke det vekk? Er ikke så flink med sminke, men det finnes jo sånn sminke som fjerner blå ringer under øynene? Concealer heter det kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hvis du sminker det bort og det likevel vises, vil bare gjestene spørre seg selv og ikke deg. Det er bedre at de ser merkene. Alle kan få blåmerker. Forstår at det kanskje er best å sminke det litt mer usynlig pga. bilder.
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Tror man får tak i noe som hjelper på helsekost eller apotek. For å dekke det ville jeg gått for "strømpebukse på boks", det sitter mye bedre enn valig foundation eller concealer. Det er stor forskjell på de forskjellige typene, så jeg ville bedt om å få prøve før jeg kjøpte. Men om du ikke klarer å skjule det helt ville jeg heller latt være. Fotografen kan helt sikkert fjerne det på bildene.
lille sørland Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 herremann, jeg føler virkelig med deg! Har det akkurat samme selv, får kjempelett store blåmerker, så denne uka er jeg så utrolig forsiktig - burde nesten polstre meg hehe =)skal også gifte meg til lørdag.. Men det med hanskene hørtes jo ikke så galt ut da, i alle fall til kirka og fotograferinga.. så er i alle fall merket borte! passer det med hansker til kjolen? Kan jo også hende det forsvinner endel før lørdag da, akkurat som den sola di meldte i går, som har blitt til regn nå! krysser fingrene...
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Ta en titt her, det finnes legemiddel: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333769
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Ta en titt her, det finnes legemiddel: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333769 Hun skrev at det ikke hjalp Jeg har noe av det samme problemet. Jeg har et blått fødselsmerke på ene skulderen som ser ut som et gigantisk blåmerke. Håper på å skjule det med sminke..
amles Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 Takk for alle svar! Jeg får bare fortsette å smøre med kremen, og håpe at det blekner til lørdag.. Strømpebukse på boks? Smitter ikke den av?
kathrine79 Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Takk for alle svar! Jeg får bare fortsette å smøre med kremen, og håpe at det blekner til lørdag.. Strømpebukse på boks? Smitter ikke den av? Har ikke brukt det mye selv, bare prøvd ved et par anledninger. Det har en veldig dekkende effekt og skjuler synlige blodårer etc. Det sitter ekstremt godt, men vet ikke om det er 100% smittefritt...? Om du stikker innom et stort parfymeri kan du sikkert få prøve forskjellige typer.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Hva med å bruke noe med kompresjonseffekt? Surre en elastisk støttebandasje e.l. stramt rundt armen, det vil kunne massere blodet bort - det har iallefall funket for meg
Frey Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Arnicakrem har funket på meg før i alle fall. Er vel å få kjøpt på helsekost eller apotek.
Branna Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Jeg tror jeg ville valgt lange hansker, dersom det passer til kjolen. Det ser flott ut, og du slipper å bekymre deg for om sminken/sprayboksstrømpene blir borte i løpet av dagen.
isprinsessen Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 jeg hadde et kjempestort blåmerke på armen..overarmen..da jeg giftet meg...jeg fikk da hun som sminket meg til å sminke over det..gikk ganske greit..ser bare på noen av bildene at det er noe på armen..mitt blåmerke var i alle mulige farger og var stoooort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå