Gjest Gjest. Skrevet 3. juli 2007 #1 Del Skrevet 3. juli 2007 Gud bedre, jeg dumpet tilfeldig innom et program om telefonselgere i går kveld. Noen som så det? Lysten på å kjøpe noe igjen er blitt enda mindre. Greit nok at de selger ting som hjelper mange, men de var jo så utrolig slitsomme og frekke......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 3. juli 2007 #2 Del Skrevet 3. juli 2007 Grunnen til at jeg aldri skal jobbe som telefonselger igjen.. jeg fikk faktisk sparken fordi jeg ikke ville lyve for kundene. ("jeg skal ikke selge deg noe i dag" meg i ræva). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 3. juli 2007 #3 Del Skrevet 3. juli 2007 så ti minutt og da orket eg ikke mer av den gnagende stemmen til superselgeren! Han var fælt irriterende. Har reservert meg mot tlf.salg, men de prøver seg for det..HATER tlf.selgere. Har mine faste ting eg støtter og biter ikke på tlf.salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå