Gå til innhold

Utdanning

Luminita

Anbefalte innlegg

Jeg er av forkjellige årsaker ikke i jobb eller utdanning, mye pga sykdom. Men jeg har så lyst til og gjøre noe, Problemet er at det må gå i mit eget tempo, og at jeg ikke må være avhenig av faste tider.

Dette er kanskje for mye og be om, men er det noen som kan komme med noen tips? Nettstudier f.eks hadde passet meg utmerket, eller tatt noe over dobbelt så lang tid som det som er det opprinnelige.

Av interesser er det mange, og jeg har nesten problemer med og skulle velge. Jeg skulle veldig lært meg multimedia design. En blanding av tidligere grafisk design, foto (photoshop) og det og lage og publisere en nettside.

Sånn tenker jeg atjeg kanskje senere kan bygge på noe interessant hvor jeg kan jobbe litt i mitt eget tempo.

Jeg vet at idèfagskolen i Tønsberg har en slik utdannese, men dette er fulltid, og det blir desverre for mye for meg.

Ellers er også foto en stor interesse, og det og kunne lære seg photoshop skikkelig.

Er det noen der ute som har noe forslag til meg? Jeg bosetter meg i Vestfold (Horten) neste mnd så hvis det er snakk ogikke-nettbaserte kurs, må det være i nærheten.

Setter utrolig stor pris på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du studiekompetanse? Vist ikke så går det ann å dele det opp over flere år. NAV arbeid skal kunne hjelpe deg med å tilrette legge det slik at det ikke blir for mye for deg..

Lykke til! Håper du får realisert drømmene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...