Annevenn Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har kjøpt en kjole til et bryllup i helgen, og det blir ikke bra uansett hvilken bh jeg prøver, stroppeløs eller hva. Lurte på å prøve sånn teip, men vet ikke hvor de er til salgs, eller om det blir bra. Jeg har D-cup, så det er litt som skal løftes, for å si det sånn. Noen som har erfaringer, tips om hvor de selges osv? Taknemlig for alle innspill!
Gjest StockDama Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Sjekk Lindex om du har det der, de selger hvertfall slik teip på lindexen her.
Gjest Pax Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Det er vanskelig å teipe opp store pupper. Jeg kan tenke meg at det ikke vil gi noe løft om du bruker D-cup. Men du kan jo prøve. Du kan kjøpe puppetape i undertøysbutikker.
Gjest Veronica Mars Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Har sett at de har teip på HM til og med. Men ikke engang på mine små pupper så teip noe pent ut. Var mye mer fornøyd med Unbra.
Annevenn Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Takk for svar. Ser ut som jeg blir nødt til å ta bh-en med spaghettistropper og sy den forsiktig fast inni cupen på kjolen, og så feste stroppene på kjole og bh til hverandre. Høres ikke lovende ut med teip, så jeg tror jeg satser på bh i stedet. Men det er alltid fint med innspill, så takk for hjelpen!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 http://www.hollywoodfashiontape.com/home.cfm
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 www.unbra.no er en bh som er stroppløs, ryggløs og selvklebende. Du kan bruke dem flere ganger. De er fra A-D cup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå