Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funne ut at eg må ha meg ein bra hårkur. Håret mitt har fall og kan fort bli tørt. Er det nokon som har ein god hårkur å anbefala? Kunne godt tenkt meg å fått vekk frizz, men vil heller ikkje tynga det for mykje ned.

Videoannonse
Annonse
Gjest hhelena
Skrevet

Du kan jo gå til frisøren å spørre om hun har noen å anbefale. Redken har mange gode kurer. Du kan jo se hva de hjelper mot, og bestille en som passer deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Kva kur du bør ha avhenger av om du har behandla det, om det er tørt, fett osv..

Sjølv har eg veldig gode erfaringar med kerastase for fargra hår. Den bruker eg ekstra mykje no om sumaren når der er mykje bading i saltvatn, sol osv!

:sol:

Skrevet

Tenkte litt på ein frå Redken (den som alle likte ei stund, den grå krukka). Håret mitt er tørt, og treng nok mest ein fuktigheitskur...

Skrevet

Har tørt hår, som fort blir fett i hårbunnen og endel frizz. Bruker sexy hair sin kur, syns den er bra. Frisøren lovte at den ikke skulle tynge håret, og det syns jeg ikke den gjør heller. Anbefales :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg liker den fra herbal essence jeg. Den rosa for tørt hår. Mitt hår har blitt fint og mykt igjen.

Gjest Blanca
Skrevet

Til fuktighet liker jeg Redken All Soft Heavy Cream, den tynger ikke ned håret mitt som er langt og slett iallefall. Jeg har også begynt å bruke 100% Shea Butter fra L'Occitane (de har tilbud på det inne på SN nå, og jeg har hamstret ;)) til hårkur og det fungerer minst like bra.

Gjest Gjest
Skrevet

-Redken All Soft hårkur for ekstremt tørt hår den er dyr ca 359kr vil du ha en billigere varient:

-Bed head peppermint maske 260 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...