Tule Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 (endret) hei Har tenkt pa dete siden diskusjonen til liv under, jeg har funet at jeg na vil opfordre til boikot av hts sine produkter og grunnen er mange jeg skal ta noen momenter - villedene markedsføring som noen var inne på, med og selge et forovervent sete som sikker - varigheten pa setene det er i dag anbefalt og ha barna bakovervent sa lenge som mulig di fleste har na tat konsekvensen av det og nesten alle setene som markedsføres i dag kan sta bakovervent til 25 kilo hts setet gar fortsat ike til mer en 18 kilo - du ma uanset ha babysete izi kid izi comfort og izi combi egner seg ikke for babyer sel om di er godkjent fra null kilo og izicomfort er ike godkjent fordi det bare star framovervent - hts er riktignok testvinner men dete er litt juks, for det første tester di et og et sete og det er klart at et enkelt sete kan vere bedre en di andre, men man ma se på hele systemet her, med hts sit system kan du ha barnet bakovervent til det er 18 kilo, mange barn når 18 kilo før di er to år, da kan du ikke ha barnet bakovervent så lenge som mulig. etter 18 kilo er det eneste du kan fa tilbydt fra hts en framovervent pute med rygg, med acta gracko eller britax kan du ha barnet bakovervent helt til det er 25 kilo og da kan du ga nesten over til bare en pute etterpa i sum vil det si at utstyret til acta gracko og britax er sikrere siden det kan brukes lenger bakovervent en hts, hts har her flyt pa at di vant en test med det ene sete, et sete som kanskje er sikrest nar det brukes men som varer for lite til og vere det sikreste systemet totalt det jelper ikke at et sete er sikrest nar barnet vokser ut av det fortere snakk om viledene markedsføring en anen ting er at mens du klarer deg med to seter fra andre sa ma du ha tre seter fra hts det er ren penge puging fra forelder Jeg foreslar og boikote hts sine produkter til di har lat et setet som tilfredstiler vanlige krav der vi kan ha barna bakovervent til di er 25 kilo der som med andre, jeg ser ingen grun til og kjope produktene deres for det jeg vil og opfordre moderatorer til og slete anbefalinger av hts sine produkter og ikke reklamere for det, slik jeg ser det kan dete ike anbefales ut fra typene seter og maten di markedsforer pa, mulig det virker krasst men jeg kan ikke vere med at jeg liker slik penge puging fra foreldre va mener dere hilsen Endret 2. juli 2007 av Tule
Cathie Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Først må jeg si at jeg er en del uenig med HTS sin markedsføring ja! Men, å boikotte en sete produsent fordi de ikke har bakovervendt seter som går lengre enn 18kg blir for dumt i mine øyne! Det er ikke lenge siden de andre produsentene kom med seter godkjent til 25kg heller! HTS har sikre, veldig stabile seter som kommer godt ut i tester! Jeg har ikke HTS selv, men det viktigste er å finne et sete som sitter godt i den bilen det skal stå i (og det er ikke alltid lett) framfor å fokusere på hvilket merke det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå