Lykkelitenen Skrevet 17. august 2010 #3721 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hvorfor har du dyr? Referanser på cv aha, derfor jeg skulle skaffe meg katt ja... ... Kommunen lukker øynene Motivasjon til å jobbe Endret 17. august 2010 av Lykkelitenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. august 2010 #3722 Del Skrevet 17. august 2010 Motivasjon til å jobbe Skolebøker i naturfag .......... Jepp, bøker er dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 17. august 2010 #3723 Del Skrevet 17. august 2010 Hva er dine beste husmorstriks? Hotell i Roma ..... Roomservice og stuepiker fikser det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. august 2010 #3724 Del Skrevet 17. august 2010 Fascinert av erigerte Peniser Hindrer lesbiske i å få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 18. august 2010 #3725 Del Skrevet 18. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 18. august 2010 #3726 Del Skrevet 18. august 2010 Kastrere nabokatten? Han tok av seg kondomet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. august 2010 #3727 Del Skrevet 19. august 2010 Alle dagene som kom og gikk Utvide sko Det tok så mange dager, og jeg som har ett par sko som jeg må gå inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. august 2010 #3728 Del Skrevet 19. august 2010 SAUEFJØSET Hvor mange har du ligget med? ************* Eeeeh...hvabehager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3729 Del Skrevet 22. august 2010 Fant nettop ut at negl-forsterker. Kjøpe brudekjolen på fretex, ekkelt? Ekkelt er det vel ikke at en neglforsterker kjøper kjole på Fretex, men litt spesielt er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. august 2010 #3730 Del Skrevet 22. august 2010 seksuelle berøringer Rart, eller? ............... Kommer vel helt an på berøringen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 23. august 2010 #3731 Del Skrevet 23. august 2010 Dere som har vært utro... Hva anser du som dyremishandling? Montering av bilsete Det er tydelig at man har dårlig dømmekraft når man er utro og mener at montering av bilsete er dyremishandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. august 2010 #3732 Del Skrevet 24. august 2010 Å være den eneste som svarer i et innlegg Er ikke det veldig uhygenisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 25. august 2010 #3733 Del Skrevet 25. august 2010 Hva hadde du sist i munnen? Den ekleste form for svette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3734 Del Skrevet 25. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 25. august 2010 #3735 Del Skrevet 25. august 2010 Hva vil SV egentlig at vi skal leve av? Svineinfluensavaksinen og narkolepsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 26. august 2010 #3736 Del Skrevet 26. august 2010 Prøver Er D en dårlig karakter? Føler meg helt mislykka Veiledningstime på sats Jeg skjønner at du føler føler deg trist etter å ha fått en D på den prøven, men jeg tror ikke at veiledning fra sats er riktig om du ønsker å forbedre karakteren. Hvis du søkte hjelp med pensum til en viktig prøve fra sats, er det kanskje ikke så merkelig at du fikk D i utgangspunktet. Karakteren D er ikke så ille; du har bestått tross alt, og om det er et vanskelig fag er jo det i seg selv noe å være stolt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 26. august 2010 #3737 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Vondt å runke? Eksamenstid Grunnfag i runking, studiekode RUNK101 ved UiO, er et fag som ikke krever noen forkunnskaper annet enn generell studiekompetanse. For uerfarne, eller for de som ikke har det medbrakte materiellet (les: penis) i orden, kan det gjøre vondt om man er uerfaren. Grunnfaget tar sikte på å lære norsk ungdom opp i sunn og effektiv runking for å oppnå orgasme innen kort tid. Grunnfaget inkluderer utstrakt bruk av gruppeoppgaver og video, samt sosiale medier som f.eks twitter og youtube, dette for å få tilbakemeldinger fra andre på sine prestasjoner innen runking. Studiet karaktersettes med karakteren bestått/ikke bestått. Grunnfaget gir grunnlag for lån og stipend hos statens lånekasse. Endret 26. august 2010 av Nimorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. august 2010 #3738 Del Skrevet 26. august 2010 Maskara som gir lengde penis lengde Er jeg vanskelig? Svir når jeg tisser Sliter med å kommunisere... Jeg gir opp med å finne leiglihet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. august 2010 #3739 Del Skrevet 26. august 2010 Elektrisk peis! Erfaring? Svir når jeg tisser Må muligens være nordlenning for å henge med på terminologien her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #3740 Del Skrevet 4. september 2010 SAUEFJØSET Jeg bor gratis Ja, slik kan jo også boligmangelen løses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå