Rainbow Brite Skrevet 2. juli 2007 #1 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Så siste episode i går og er i dyp sorg over hvor lenge jeg må vente til 2. sesong!! Vedder for at Kensei er faren til Hiro! han sa jo at han hadde ventet på en nedkommer i lang tid, og at han ikke hadde trodd at det skulle bli Hiro! Håper litt at Nathan overlever også, men skal vel mye til.. Da må vel i såfall Lindermann fortsatt være i live, så han kan heale, men skal vel noe til, siden D.L moste hjernen hans.. Nice... Og så er jeg ufattelig nysgjerrig på hvem det er som er skumlere enn Sylar! Som Molly ikke kan spore opp! Håper Sylar blør i hjel nede i kloakken, men virket på meg som om han overlevde! En annen ting som jeg synes er litt rart, er hvorfor Peter ikke kunne fløyet og sprengt utenfor atmosfæren selv?! Ellers ble han så overmannet av den nye kraften at han ikke kunne bruke noen av de andre? Gleder meg til å få vite mer om den gamle garden i dette her! Åååå, jeg klarer ikke å vente!! Få høre deres teorier! Hvem dere elsker og hater!! Endret 4. juli 2007 av Rainbow Brite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Del Skrevet 4. juli 2007 Når du skriver "SPOILER" i andre overskrift"felt" så kommer det ikke opp i oversikten til venstre over det siste som er skrevet i forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2007 Når du skriver "SPOILER" i andre overskrift"felt" så kommer det ikke opp i oversikten til venstre over det siste som er skrevet i forumet Å NEI!!! UNNSKYLD!!!! Og jeg som laget en helt ny tråd hvor det skulle stå spoiler NETTOPP for at dette ikke skulle skje!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Del Skrevet 4. juli 2007 Så bra det er fikset nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 4. juli 2007 #5 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har litt dårlig hukommelse. Jeg så siste episode av sesong 1 dagen etter at den ble vist i USA, og det er jo såååå lenge siden... Men jeg gjør et forsøk på å svare deg likevel. Kensei - som i samuraikrigeren fra 1600-tallet? Kan ikke si at jeg er enig i den konklusjonen, men jeg tror han er en tipp-tipp-tipp-tipp-tipp (osv) oldefar. Tror neppe Nathan lever ennå. Han kan kanskje ha flydd langt nok opp med Peter. Sluppet ham i luften, og flydd sin vei, men tviler vel litt på det. Hvis man holder en atombombe når den sprenges, blir man nok redusert til små biter. Og da hjelper ikke engang helbredende superkrefter. Sylar overlevde, for han var levende nok til å flykte ned i kloakken. Hvis produsentene hadde tenkt til å la ham dø, kunne de jo bare latt han dø på bakken. Men jeg tror nok denne som var enda verre får en mer sentral rolle enn Sylar i neste sesong. Jeg lurte også på hvorfor Peter ikke kunne fløyet selv, men jeg antar at han måtte fokusere all sin kraft og vilje på å ikke sprenge, at han ikke kunne kalle frem noen andre krefter. Det som plager meg enda mer er hvorfor Claire ikke bare kunne skutt ham. Han kunne jo ikke dø av skuddet! ARGH! Åh, jeg gleder meg til neste sesong! Fantastisk serie! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filofaxen Skrevet 16. oktober 2007 #6 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ingen som har begynt på sesong 2? Sesong 1 er 23 episoder.. (men i norge deler de vanligvis den opp til "2" sesonger..) Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 17. oktober 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bris Skrevet 17. oktober 2007 #7 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har sett litt av sesong 2 Kensei er en hvit mann! Og han er usårlig slik som cheerleadern.. Både Peter og broren lever.. Saylar lever han, men pga skadene kan han ikke bruke kreftene sine i begynnelsen av sesong 2. Og vi får se endel nye heroes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg lurte også på hvorfor Peter ikke kunne fløyet selv, men jeg antar at han måtte fokusere all sin kraft og vilje på å ikke sprenge, at han ikke kunne kalle frem noen andre krefter. Det som plager meg enda mer er hvorfor Claire ikke bare kunne skutt ham. Han kunne jo ikke dø av skuddet! ARGH! Åh, jeg gleder meg til neste sesong! Fantastisk serie! :-D Han hadde jo dødd hvis Claire hadde skutt ham, det var jo derfor han sa at hun visste hvilket punkt i bakhodet hun skulle sikte på! Men det er mulig han kunne ha voknet opp igjen hvis de hadde fisket ut kulen etterpå? Men det var vel uansett en bedre måte å avslutte sesongen på, at begge brødrene fløy av sted sammen og vi så eksplosjonen, men måtte vente helt til neste sesong for å finne ut hva som skjedde med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bris Skrevet 17. oktober 2007 #9 Del Skrevet 17. oktober 2007 Han overlevde å eksplodere, så han hadde vel overlevd å fått ei kule i hodet.. At Nathan valgte å fly avsted med han viser jo at Nathan valgte å være god.. istedet for å høre på mora hans som ville eksplosjonen skulle finne sted. Sånn at Nathan kunne få makt og slikt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest November Skrevet 18. oktober 2007 #10 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kjekt at flere digger heroes! Selv har jeg sett de fire nye episodene i sesong 2. Kjempespennende. Kensei er en hvit mann, som ikke er helt slik som Hiro så for seg. Saylar lever, men er svak. Han blir reddet av 2 andre heroes som er på vei til New York. De vet ikke hvem han er. Skumle mannen som Molly er redd for er faren til politimannen som leser tanker (Molly havner i en slags koma når hun prøver å finne han). Claire blir forelsket i en ny hero som kan fly. Faren til Claire får se en fremtidstegning, som viser at han dør. Både Peter og Nathan lever.. Men Peter har hukommelsetap, og alle tror han er død. Nathan har blitt litt for glad i flaska etter at Peter "døde". Jaja, litt spoilere her, men var vel det som ble bedt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kjekt at flere digger heroes! Selv har jeg sett de fire nye episodene i sesong 2. Kjempespennende. Kensei er en hvit mann, som ikke er helt slik som Hiro så for seg. Saylar lever, men er svak. Han blir reddet av 2 andre heroes som er på vei til New York. De vet ikke hvem han er. Skumle mannen som Molly er redd for er faren til politimannen som leser tanker (Molly havner i en slags koma når hun prøver å finne han). Claire blir forelsket i en ny hero som kan fly. Faren til Claire får se en fremtidstegning, som viser at han dør. Både Peter og Nathan lever.. Men Peter har hukommelsetap, og alle tror han er død. Nathan har blitt litt for glad i flaska etter at Peter "døde". Jaja, litt spoilere her, men var vel det som ble bedt om Det er vel strengt tatt ikke spoilere det blir bedt om, men diskusjon for oss som har sett lenger enn hva som vises på tv, og det er derfor en advarsel for de som ikke vil vite! Skjønner ikke hvorfor ikke faren til Claire kan vise henne tegningen! Da vil jo ting arte seg litt annerledes.. Tipper at faren til matt sin kraft er å kunne se når folk leter etter ham, og hvis matt drar til philadelphia for å finne faren/molly, kommer han nok til et tomt hus, fordi faren allerede vet at han er på vei Jeg kjempefornøyd med den nye sesongen!! Nesten kriminelt at de bare sender én og én episode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest November Skrevet 18. oktober 2007 #12 Del Skrevet 18. oktober 2007 Claire skal jo ikke vite at faren fortsatt holder på med det han gjorde før. Hemmelighemmelig;) Faren til Matt har kanskje noe ala det han har, lese tanker eller utrolig kontroll over sin hjernevirksomhet. Dermed kan han se/høre når Molly leter etter han. Lurer på om han er den som dreper de folka på bildene.. Eller om det er enda en til som er skikkelig badass. Litt skuffa at vi ikke fikk høre mer om Peter i episode 4. Han skulle så veldig fått igjen hukommelsen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jo, jeg skjønner jo det, men irriterer meg at han ikke sier i fra likevel! Jeg tror det er Peter som er han som dreper alle på bildene. Han kan jo bli usynlig, og han husker jo ingenting. Han har jo det symbolet som smykke også, så noen må jo ha fucka med ham på noe vis, kanskje til og med de irene han er hos. Han virket jo ganske bad da han nesten kvalte broren til han ene irske karen. Men jeg gleder meg også til å få vite mer om Peter, og mer Hiro, han er så søt Hirrrrå Nakkamoooraa!! Tror dessuten at det som står i boksen til Peter ikke er riktig informasjon.. Kanskje det er den klikken av den gamle garde som vil ha ham på "sin side" for å rasere verden, sånn som moren prøvde å overtale Nathan til å la Peter sprenge... Vil se mer nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest November Skrevet 18. oktober 2007 #14 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis tiden går paralellt mellom Peters handling og det som skjer i New york så tviler jeg på at Peter er den som blir "styrt" til å gjøre dette. Han ville jo faktisk prøvd å drept sin egen mor. Tror det er noe nytt slemt noe som dreper disse folkene, kanskje i regi av faren til Matt. De irene tror jeg er bare normale kriminelle som nå har fått seg ett nytt spennende våpen.. Synes Hiro kunnet kommet tilbake til nåtiden nå, men kan jo hende han avslører noe i fortiden som er snadder for nåtiden Er bra at det er mer samarbeid mellom heroesene nå. Men liker ikke at Saylar er sammen med de 2 nye. Å drepe ukontrollert er en egenskap jeg håper han ikke greier å ta fra hun jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men faren til Hiro sa jo på taket noe sånt som "Jeg ville aldri gjettet at det var deg", og høyden og det man kunne se av kroppsbygningen under kappen på fyren, kunne passe til Peter.. Noen må jo uansett ha hatt Peter i løpet av de fire mndene som er gått mellom sesong 1 og sesong 2, for noen må ha gitt ham det smykket, plassert ham i containeren og plantet boksen hos ham. Og så er jeg brennsikker på at bestemoren til Micha også har krefter! Tror hun er involvert i disse greiene på et eller annet vis også. Hvis både faren til Micha OG søsteren/tanta har krefter, i tillegg til Micha, så må jo de genene ha kommet fra et sted --> bestemoren. Og da kan helt sikkert han lille drittungefetteren et eller annet fancy også. For en familie! Lurer på hva folkene bak har tenkt seg med det mexikanske søskenparet og kreftene deres, håper bare ikke Sylar får tak i dem. Håper noen kan knerte ham mens han enda ikke klarer å bruke kreftene sine, og enda bedre at han ikke får tilbake kreftene sine i det hele tatt!! Og så tror jeg GARANTERT at det er et eller annet med de kakerlakkene! Første episode startet jo med et foredrag om kakerlakker, og det dukker alltid opp kakerlakker. I sesongavslutningen feks, krabbet det en kakerlakk opp av kumlokket hvor Sylar var blitt dratt ned i, og det var en kakkerlakk i rommet hvor Sylar ble holdt på "papirfabrikken", og i forrige episode, da Sylar drepte eieren av bilen.. Men det tipper jeg ligger fremme i 3. evt 4. sesong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest November Skrevet 18. oktober 2007 #16 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, de kakkerlakkene er det noe med, lurer om de overvåker, blir styrt eller hva.. Kan hende bestemoren til Micah har krefter ja, blir spennende å se hva mer kusinen hans kan gjøre. Kan hun lære "alt" hun ser, så haddde det vært litt digg. Takler ikke han fettern jeg. Jeg tror og håper at det ikke var Peter som drepte de folkene, er vel egentlig ikke noe annet enn det derre smykket som peker mot det. Men det tegnet der dukker jo opp overalt nå. Blir spennende å se. Vi får vite mer om peter neste episode, JESS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå