Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny stasjonær pc og vurderer forskjellige modeller. Så både stasjonær pc`er og skjermer fra Acer som virket bra da jeg leste spesifikasjonene. Jeg har aldri vært borte i Acer før og vil gjerne ha noen synspunkter fra dere som har eller har hatt erfaringer med Acer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tre år gammel Acer Ferrari, som jeg er veldig fornøyd med. Det eneste er at vifta bråker litt mye, og at den er i tyngste laget, men det er mulig de nyere modellene er lettere?

Min har aldri vært trøblete, er kjapp og ikke minst lekker å se på.

Gjest Madeline
Skrevet

Takk for svar :). Ser ut som vi ender opp med en Acer maskin bare neste lønning kommer.

• 1 måned senere...
Skrevet
Takk for svar :). Ser ut som vi ender opp med en Acer maskin bare neste lønning kommer.

hei!

jobber i en bedrift der vi kjøpte inn 30 acer pcer i vår, noen bærbare og noen stasjonære. Jeg må si at vi har hatt enten små eller store problemer med 20 av disse...

Klubba

Gjest Madeline
Skrevet
hei!

jobber i en bedrift der vi kjøpte inn 30 acer pcer i vår, noen bærbare og noen stasjonære. Jeg må si at vi har hatt enten små eller store problemer med 20 av disse...

Klubba

Huff da. Jeg kan dessverre ikke si at mine erfaringer så langt er så gode heller. Vi endte opp med å kjøpe denne. Etter et par dager begynte den å oppføre seg rart og etter en uke med bare problemer, leverte jeg den inn. Det skulle ta ca 1 uke før jeg fikk tilbake maskinen. I dag har det gått 4 uker... Er rimelig lei akkurat nå. Jeg har purret flere ganger uten at det har skjedd noe.

Skrevet

Broren min har eller har hatt en acer ferarri og er godt fornøyd med den.

Selv har jeg tatt over en bærbar Acer bærbar på jobben, den er ikke fullt så bra, men jeg har fått krangla meg til administrator adgang nå, så da blir det vel ei ordning... :-D

Det har vel kanskje like mye å si på brukeren som med selve maskikna, i allefall til en hviss grad. Det er vel også en sammenheng mellom pris og kvalitet. Men det er vel generellt enklere å fikse en stasjonærpc enn en bærbar.

Tror kanskje ikke dette hjalp dg nevneverdig, men litt synspunkter i allefall..

Skrevet

Hatt Acer Ferrari 4005, og det er noe jeg aldri kommer til å vurdere igjen. Sabla møkkamaskin til alt for mye penger.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er flere som kjøper Dell ?

Det er flere av de store IKT leverandørene som bruker dell .

Det er generelt svært driftssikre maskiner hvor det også er mulig å kjøpe bra service avtaler til maskinen hvor tekniker kommer dagen etter du ringer og fikser maskinen din .

Dell har 40 % av det stasjonære markedet og 28% av det bærbare i Norge .

De er også svært konkurranse dyktige på pris .

Skrevet

Må bare spørre... Hva med Asus da, er det i samme gaten?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vi er hvertfall veldig godt fornøyd med vår Acer Aspire 9303WSMi :)

Skrevet
Må bare spørre... Hva med Asus da, er det i samme gaten?

Var litt skeptisk til Asus, men siden de har veldig gode hovedkort så valgte vi disse til mine småsøsken. Fungerer som noen uvær den dag i dag. Har spandert på meg en Asus VX2 selv, krem-maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...