Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg har nettopp startet i ny jobb, og kjenner få på stedet. Men jeg har kommet i god kontakt med en mannlig (singel) kollega. Vi har samme humor og trives i hverandres selskap. Problemet er at jeg har kjæreste som for tiden er i utlandet. Er det rart at jeg tilbringer så mye tid med en mannlig kollega (trener sammen, lager middag, går på kino osv.)? Han vet at jeg har kjæreste, og respekterer det.

Jeg føler at det er kun vennskap mellom oss, men samtidig syns jeg at det er litt feil av meg med hensyn til min kjære.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner problemet. Det er i seg selv ingen problemer forbundet med å være "bare venn" med en mann, men ser kjæresten din det på samme måten?

Hvis du ikke alt har gjort det, så tror jeg det vil være lurt av deg å fortelle kjæresten din om denne vennen slik at han vet det. Tror kanskje også det er lurt å begrense den delen som går på "lage middag sammen". Det er nok bedre om dere for det meste møtes ute på mer offentlige steder.

Selv om både du og vennen din er veldig klar over at du er i et forhold, så vil misforståelser lett kunne oppstå og de kan være ganske slitsomme.

Gjest usikker igjen
Skrevet

Takk for svar, Cata :) Ja, det er det jeg også tenker på. Tror neppe kjæresten min liker dette så godt. Han vet om min kollega, men ikke ALT siden jeg vet han kan bli bekymret når han er så langt borte. Han har jo ingenting å bekymre seg for, det er jo han jeg vil ha.

Har også tenkt å kutte litt av kontakten med min kollega (selv om jeg syns det er litt trist, jeg har jo ikke så mange andre å være sammen med). Syns også det er litt ekkelt mht mine andre kollegaer, føler de gir meg rare blikk.

Hvorfor må han være av det motsatte kjønn??? :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nesten bare venner av det motsatte kjønn. Dette har ikke kjæresten min problemer med i det hele tatt, ikke så lenge jeg er åpen om det. Har heller ikke problemer med at han er sammen med sine jentevenner alene.

Han bor langt unna meg, og vi ses dessverre altfor sjelden. Men likevel føler vi at vi kan stole på hverandre. Vi er åpne om hva vi har gjort med hvem til enhver tid.

Gjest Gjest
Skrevet
Har også tenkt å kutte litt av kontakten med min kollega (selv om jeg syns det er litt trist, jeg har jo ikke så mange andre å være sammen med). Syns også det er litt ekkelt mht mine andre kollegaer, føler de gir meg rare blikk.

Hvorfor må han være av det motsatte kjønn??? :sur:

Du får si at han er homo, eller noe.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...