Chelsea Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har pleid å handle bøker fra Amazon.co.uk men har i det siste hatt store problemer med at bokpakkene forsvinner underveis. Har fått tilbake pengene fra Amazon, så den saken er grei, men er nå ikke så lysten på å bestille derfra heretter. Bestiller også ofte fra Play.com, det fungerer veldig fint, men de har ikke så stort utvalg i bøker, ei heller så gunstige priser. Imidlertid er det fine med Play.com at de har fritt levert til Norge. Noen som har erfaring med andre nettbokhandler?
Anglofil Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hmm, merkelig, synes personlig at Play har meget gode priser, men men. Synes de er mye bedre enn f. eks Amazon. Spesielt siden Amazon sender alt i en pakke, noe som kan bli veldig dyrt om man har kjøpt bøker for over 200 kr til sammen, i tillegg til porto. Men har selv handlet mye bøker på bokkilden.no, haugenbok.no (de tar ikke porto), samt Barnes & Noble. Mvh Yvonne Endret 3. juli 2007 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hmm, merkelig, synes personlig at Play har meget gode priser, men men. Synes de er mye bedre enn f. eks Amazon. Spesielt siden Amazon sender alt i en pakke, noe som kan bli veldig dyrt om man har kjøpt bøker for over 200 kr til sammen, i tillegg til porto. Du kan handle bøker for så mye du vil uten at det blir lagt til moms!
Bridget Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Er kjempefornøyd med Amazon jeg og har tenkt å fortsette å handle der. En pakke ble borte, men det var posten som rotet - ikke Amazon.
Anglofil Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Du kan handle bøker for så mye du vil uten at det blir lagt til moms! Ja, jeg vet det, snakket litt på generelt grunnlag, men jeg synes faktisk bøker er dyrt der, spesielt når de skal ha frakt i tillegg. Så da fortrekker jeg andre bokhandlere. Mvh Yvonne
Chelsea Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Hmm, merkelig, synes personlig at Play har meget gode priser, men men. Synes de er mye bedre enn f. eks Amazon. Spesielt siden Amazon sender alt i en pakke, noe som kan bli veldig dyrt om man har kjøpt bøker for over 200 kr til sammen, i tillegg til porto. Men har selv handlet mye bøker på bokkilden.no, haugenbok.no (de tar ikke porto), samt Barnes & Noble. Mvh Yvonne Joda, Play har gode priser, men Amazon har ofte hatt bøker ned i £3,99 og siden jeg ofte har kjøpt mange bøker i slengen har ikke portokostnadene virket så høye hvis man deler på pr. bok (Har ofte kjøpt 10 bøker i slengen). Men heier på Play altså, synes bare ofte som jeg sa at utvalget kan være noe mindre enn på Amazon, samt at bøkene jeg er ute etter ikke kommer raskt nok ut der i forhold til Amazon. Skal sjekke ut de andre du foreslo, Yvonne. Ang. Barnes & Noble, har aldri pleid å bestille noe fra USA, synes det høres mer tungvint ut enn UK, men skal absolutt titte på det for det.
Anglofil Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Hmm, ok. Jeg har har opplevd at Amazon har vært mye treigere enn Play, det skal sies at det varierer. Enig i at Barnes & Noble kan være litt tungvint, men de har ihvertfall et veldig bra utvalg, synes jeg ihvertfall. Ellers går det jo ann å prøve ebay.co.uk også. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Jeg synes det er mye greiere å handle på play.com enn amazon. Spsielt siden jeg pleier å handle en eller to bøker/dvder om gangen. Når det er sagt bruker jeg ebay.co.uk mye. De har billige brukte bøker. Men nå vet jeg ikke hva for slags bøker du er ute etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå