Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 ..begynner å titte fram på www.ellos.no. Og selv om det er 25 varmegrader, så fryder jeg meg over alle de fine klærne som kommer til høsten. Bl.a. Denne trenchen: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=179386 søt kjole: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=179850 lekre støvletter som fotballeggene mine bare kan se langt etter: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=186769
Ephemera Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Oj, har høstklærne kommet på nettsiden??! Løper inn og sjekker (Og ja, her er det også 25 varmegrader og jeg koser meg med sommer, men det er jo så gøy å se hva som kommer!)
Drua Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Kjolen var fin Kjenner at jeg ikke har lyst på høstklær ennå, men det kommer nok. Først vil jeg ha og sommer!
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 ..begynner å titte fram på www.ellos.no. Og selv om det er 25 varmegrader, så fryder jeg meg over alle de fine klærne som kommer til høsten. Bl.a. Denne trenchen: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=179386 Trenchen er ihvertfall bestilt Fant masse fint interiör også...gardiner og puff ihvertfall som skal rett på önskelista
Gjest Miss.Chanel Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Kitekat: den har jeg nå også bestilt, har du fått din? var den fin?
*Mocca* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 lekre støvletter som fotballeggene mine bare kan se langt etter: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=186769 De støvlettene skulle jeg gjerne hatt, de er fantastisk fine... men det var de leggene da...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Jeg fikk høstkatalogen i posten og jeg syns kolleksjonen for høsten har tapt seg i forhold til de tidligerer kolleksjonene. Tidligere var jo Ellos helt håpløst, så kom de seg litt igjen og nå syns jeg de har tapt seg igjen.
Ephemera Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Noen som har bestilt og fått denne kjolen? Den ser veldig fin ut. Jeg liker fasongen og de lange ermene, men hvordan er "stoffet"? Veldig rart å liksom skulle bestille noe fra Ellos... Jeg har god erfaring med å kjøpe sko og sandaler derfra, men klær må jeg innrømme at blir litt merkelig. Må i alle fall ha disse støvlettene.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Noen som har bestilt og fått denne kjolen? Den ser veldig fin ut. Jeg liker fasongen og de lange ermene, men hvordan er "stoffet"? Den var jo faktisk veldig fin. Går kanskje an å bruke over jeans og.
venus* Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Noen som har bestilt og fått denne kjolen? Den ser veldig fin ut. Jeg liker fasongen og de lange ermene, men hvordan er "stoffet"? Veldig rart å liksom skulle bestille noe fra Ellos... Jeg har god erfaring med å kjøpe sko og sandaler derfra, men klær må jeg innrømme at blir litt merkelig. Må i alle fall ha disse støvlettene. 45% akryl, 30% polyamid, 20% mohair og 5% ull. 75% syntetiske materialer, DET hadde ikke jeg satset på..
Rosalie Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Syns det stort sett var bare stygge klær i høstens Ellos-katalog, jeg...
Drua Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 Synes det var mange fine plagg i Ellos-katalogen. Liker ikke alle antrekkene de har kommet opp med derimot, men endel av plaggene innimellom synes jeg er fine. Synes Ellos/Josefssons har kommet seg veldig det siste året, var mye fint i sommerkolleksjonen også. I gamle dager var Ellos skikkelig dølle greier, mamma kjøpte pologensere og bestemor nattkjoler derfra, for ikke snakke om gardiner... blæh. Bra at det begynner å bli noen kule klær der. Ofte mange fine sko der også, og vesker, har allerede funnet flere par sko jeg skal kjøpe til høsten.
Ephemera Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 45% akryl, 30% polyamid, 20% mohair og 5% ull. 75% syntetiske materialer, DET hadde ikke jeg satset på.. Det er mye det jeg også er skeptisk til, ja. Kommer sikkert fine, lignende kjoler i butikkene også. Skal jo ikke bruke sånne varme kjoler på en god stund ennå, håper jeg
Rosenrød Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 Kjolen var fin, men jeg hater de syntetiske stoffene..... Og de er enda verre i kombinasjon med ull, kjenner jeg klør bare med tanken!
Ephemera Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Kjolen var fin, men jeg hater de syntetiske stoffene..... Og de er enda verre i kombinasjon med ull, kjenner jeg klør bare med tanken! Ja, og kanskje den nupper veldig også? Og krymper i vask?
Pimbila Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes denne så litt behagelig ut, men 80% acryl høres ikke noe særlig ut. Og så har jeg lenge hatt lyst på rød vinterkåpe, men blir man fort lei det?
kathrine79 Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes denne så litt behagelig ut, men 80% acryl høres ikke noe særlig ut. Og så har jeg lenge hatt lyst på rød vinterkåpe, men blir man fort lei det? Kåpa var kjempefin! Tror ikke den rødfargen er det man plir lei raskest. Knallrød derimot, tror jeg jeg hadde gått lei veldig fort....
venus* Skrevet 10. juli 2007 #18 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes denne så litt behagelig ut, men 80% acryl høres ikke noe særlig ut. Og så har jeg lenge hatt lyst på rød vinterkåpe, men blir man fort lei det? Den kåpa var kjempefin! Kan ikke forstå hvordan man skulle bli lei av rød kåpe fortere enn svart...
Ephemera Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 Tror nok jeg kunne blitt lei dersom jeg bare hadde hatt èn kåpe og den var rød. Men hvis du har f.eks. en sort fra før som du kan variere med, så er det jo noe helt annet
venus* Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 Tror nok jeg kunne blitt lei dersom jeg bare hadde hatt èn kåpe og den var rød. Men hvis du har f.eks. en sort fra før som du kan variere med, så er det jo noe helt annet Ja..det er mulig at man ville blitt det. Selv har jeg motsatt problem, alle kåper er enten svarte eller grå. Må si at Ellos har en fantastisk hjemmeside. Så fint å kunne se så mange bilder av plagget. Veldig ulikt La Redoute..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå