Mrs. B Skrevet 4. april 2002 #21 Del Skrevet 4. april 2002 CecilieB: Unnskyld - mente absolutt ikke å være nedlatende. Det blir helt sikkert veldig fint med den fonten dere synes er fin - uansett om den er standardfont eller ikke. Det er bare at når man jobber mye med fonter synes man fort at enkelt skrifttyper blir noe oppbrukte - men det trenger den jo ikke å være for andre! Alle har forskjellige meninger om ting. *smil!*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #22 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg måtte bare måtte svare her. Når det gjelder skrifttyper så har vi brukt dem som er i Word. Aldri har jeg lagt merke til hvilken skrifttype som blir brukt i invitasjoner osv. Så ergo - hvorfor ikke gjør det enkelt og elegant - det er ikke alltid det er så flott med for mye dill dall heller .)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #23 Del Skrevet 4. april 2002 Hvis noen synes jeg har hørtes nedlatende ut får jeg bare beklage. Men i grafikeres øyne ser man på fonter anderledes enn folk som ikke jobber med slikt. En invitasjon er koselig å få uansett font, men jeg legger selvsagt merke til sånne ting. Det gjør jeg uansett hva det gjelder, ikke bare invitasjoner. Synes det allikevel er flott at folk finner en font de liker og velger å bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn Mariann Skrevet 4. april 2002 #24 Del Skrevet 4. april 2002 Hei Jeg lurte også veldig på hvilken type skrift vi skulle bruke og tilslutt etter mye leting på nettet så ble det Tengwar Cursive. Den er kjempe-fin. Det er kalligraf skrift. Ble kjempe fornøyd. Lykke til! 15 juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 4. april 2002 #25 Del Skrevet 4. april 2002 Vi brukte en font som lå inne i Word. Lastet først ned en del fonter, men dette førte til at jeg fikk virus og maskinen min krasjet og alt som lå på den gikk tapt... Forteller dette for å minne om at hvis man laster ting ned fra nettet MÅ man være obs på at man kan få virus. Kjør alltid en virusscan etter nedlastning! Og vær litt kritisk til hvor man laster ned i fra... Bare et lite tips fra meg som er utrolig lettet for at jeg ikke lagret invitasjonen lokalt på disken 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn Mariann Skrevet 5. april 2002 #26 Del Skrevet 5. april 2002 Hei igjen! Jeg skrev feil i går. Skrift-typen tengwar er den vi skal ha på ringene våres. Men jeg mente Cloister Black, den er kalligrafisk. Hilsen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå