Gjest Taxi Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hello!! Kjæresten min og jeg planlegger en uke med bilen for å få sett litt i norge. men dette er helt nytt for meg, har aldri gjort sånn før:) vet det er masse flott å se, geiranger, atlanterhavsveien, masse oppover i landet! Vi vil se flott natur, gå turer, oppleve ting, overnatte steder hvor det finnes aktiviteter og ting å se. men vi har bare 1 uke til rådighet. Noen som har noen tips til meg? jeg tenker å lage en kjørerute og legge inn steder og stoppe, steder og overnatte. vil at det skal bli en fantastisk ferie!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hvor reiser dere fra? Greit å vite det for å kunne komme med forslag.
Gjest Taxi Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hvor reiser dere fra? Greit å vite det for å kunne komme med forslag. Jepp, vi reiser fra oslo!
Gjest Taxi Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Kan nevne at vi bl.a. har tenkt til å reise til Geiranger Noen som har vært der som kan anbefale hva man må få med seg der og tips til overnatting?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå