Luzi Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg ser ikke på meg selv som så veldig tjukk i hodet, og jeg har helt normal størrelse på det. men likevel er det ingen hårbøyler som passer bra på meg. alle sammen gnager veeldig bak øret, og sitter så stramt at det gjør vondt. De sitter løst ellers, men det tuppene på bøylen som strammer noe veldig. (faktisk så mye at jeg blir sår etter 15min!) er det forskjellig størrelse på hårbøyler? er det en tilvenningssak? har noen noen tips til hvordan jeg kan unngå at det gnager sånn? elsker å gå med hårbøyle..
Søtpotita Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Ja, eg veit kva du meinar. Spesielt nokre hårbøylar er heilt drepen! Får vondt i hovudet og blir sår. Syns eg har merka dette av spesielt breie hårbøylar og hårbøylar i stiv plast. I det siste har brukt ein smal hårbøyle frå HM med litt "polstring", og eg har ikkje fått noko ubehag med den. Har også merka at nokre hårbøylar med stoff er ekstra klumpete akkurat der bak øyra (noko med saumen)
Søtpotita Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Men har dessverre ingen gode råd...bortsatt frå å ikkje gå med dei strammaste og stivaste plastbøylane
Gjest Advena Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 En venninne av meg fortalte meg at hun brukte å plastre endene på bøylen med plaster. Kanskje verdt er forsøk?
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Samme her. Torturredskap noen av de! Spesielt vil jeg ikke anbefale å kjøpe de smale metallhårbøylene ofte i sort/sølv/gull og selges flere samlet, jeg tror det er to stk. De er kjempefine på, men helt forferdelig å ha på!
Drua Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Jepp, de smale i metall fra HM er helt forferdelige å ha på! Plastbøylene derimot, som enten er litt eller mye bredere, er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå