Lofotdorsken Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har nå innsett at det ikke ser ut som om jeg kommer til å få noe særlig sol på kroppen i sommer pga jobb sov. Fiskepuddingfargen begynner å bli litt vel fremtredende, så jeg tenkte å ta spraytan. Noen som vet om styrken på fargen er lik på alle salongene? Og om de som utfører det må hå en attest eller noe? Vil nødig bli oransje slik kusina mi ble i fjor rett før hun skull være forlover i et bryllup....
Gjest Keycha Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har nå innsett at det ikke ser ut som om jeg kommer til å få noe særlig sol på kroppen i sommer pga jobb sov. Fiskepuddingfargen begynner å bli litt vel fremtredende, så jeg tenkte å ta spraytan. Noen som vet om styrken på fargen er lik på alle salongene? Og om de som utfører det må hå en attest eller noe? Vil nødig bli oransje slik kusina mi ble i fjor rett før hun skull være forlover i et bryllup.... Lurer også på det samme.. Og hva koster det egentlig og hvor lenge varer det?
Smascha Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hiver meg på her! Lurer også på hvor lenge det sitter!
Ce'Nedra Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 De har forskjellige farger på sprayen, så man kan velge hvor mørk man vil bli. På meg sitter det ca. en uke, men det kommer jo an på hvor mye man dusjer og sånn. Det er lurt å skrubbe kroppen på forhånd, samt smøre seg inn med bodylotion jevnlig så fargen holder seg bedre. Vet ikke om de har noen attest, men regner med at de har vært på kurs. Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd når jeg har sprayet meg.
Gjest Keycha Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 De har forskjellige farger på sprayen, så man kan velge hvor mørk man vil bli. På meg sitter det ca. en uke, men det kommer jo an på hvor mye man dusjer og sånn. Det er lurt å skrubbe kroppen på forhånd, samt smøre seg inn med bodylotion jevnlig så fargen holder seg bedre. Vet ikke om de har noen attest, men regner med at de har vært på kurs. Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd når jeg har sprayet meg. Men hvordan er fargen etter den uka da?Er den ikkeveldig skjoldete?
Ce'Nedra Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Nei, jeg synes den går av mye mer jevnt enn f.eks. sånn TanCan man tar hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå