Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk tips om ballerinasko her på KG. Men nå er jeg blitt usikker på om jeg skal bestille dem i svart eller gull. Hva synes folket om gullsko? Jeg er vanligvis veldig konservativ i skoveien og lurer på om jeg skal utfordre grenser nå :ler:

Og når jeg først skal bestille, så kan jeg jo plukke med meg noen andre ting. Denne toppen ser søt ut. Noen som vet hvordan størrelsene er på La Redoute? Må man bestille en størrelse større enn man vanligvis bruker?

Endret av venus*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du kler gull, er det pent:) kommer litt an på stilen din ellers.

jeg synes egentlig størrelsene der er helt normale. bruker 34/36 på f.eks h&m, og 34/36 på laredoute. Det eneste jeg har merka forskjell på (og jeg har handlet der myye :sjenert: ) er sko. de er veldig små i størrelsene.

håper jeg var til litt hjelp :)

Skrevet

Du må se i størrelsestabellen, for det er franske størrelser. Som regel må du gå opp en størrelse.

Synes gull er fint jeg også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter å ha fått pakken idag, så kan jeg vel ikke si annet enn at jeg er skuffet.

Denne kjolen var kjempestor i størrelse 36, og er noe av det minst flatterende jeg har hatt på lenge.

Dvs, kjolen fikk konkurranse av denne toppen. Jeg så gravid ut. Pluss at stoffet var skikkelig stivt og ekkelt...

Skoene var helt ok, tror jeg kanskje beholder dem. Resten, sendes tilbake!

Skrevet

Hvordan var skoene i str? Har bestilt sånne jeg også.

Skrevet
Hvordan var skoene i str? Har bestilt sånne jeg også.

Helt vanlige. Muligens bittelitt små i størrelsen. De var veldig smale dog..

Skrevet

Jeg bestilte også noen plagg fra La Redoute i vår. Ble ganske skuffet over flere av plaggene, de var veldig ulike bildene som ble vist på siden, både når det gjaldt farge og form.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bestilte også noen plagg fra La Redoute i vår. Ble ganske skuffet over flere av plaggene, de var veldig ulike bildene som ble vist på siden, både når det gjaldt farge og form.

Særlig fargen synes jeg LaRedoute er dårlige på å gjengi - noen ganger viser de ikke plagget i forskjellige farger, og beskrivelsene kan være helt på tur. Formen synes jeg pleier å stemme noenlunde, men det er jo alltid en risk ved å kjøpe klær uprøvd. Har stort sett vært fornøyd med klær jeg har bestilt derfra, dog, med unntak av én bestilling. Da var både farger og dels tekstiler skuffende.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg sendte også mye tilbake da jeg bestilte klær sist derfra så skal nok ikke shoppe så mye derfra mer, bedre å prøve klærne først. Og de kan variere sånn i utseende/farve i virkeligheten og på bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...