Daria Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Det er juli, sommer og (hvertfall noen steder...) jordbær og bading og de som ikke allerede har dratt på ferie, snakker om alt de skal gjøre når ferien kommer om en uke eller to. Men vi kan jo ikke alle være så heldige... Noen må holde seg hjemme og sørge for at hjulene går rundt og har av ymse grunner ikke ferieplaner med det første -eller andre... Dette er tråden for oss uten ferieplaner, som mumler utydelig når andre spør hvor vi skal på ferie eller forsvinner ut døra med et entusiastisk "God ferie!" Til felles trøst og støtte -og skamløs syting og selvmedlidenhet
Annie Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Melder meg inn!! Vil på ferie, men skal ikke på ferie, og uten denne tråden er jeg redd jeg går inn i en dyyyyp depresjon.
Daria Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Vi får prøve å se de positive tingene -vi slipper å pakke...
kamela Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Melder meg inn som støttemedlem umiddelbart. Litt trøst til dere: Slipper å finne noen som kan passe på husdyra, ta inn posten og vanne blomster. Slipper å lengte etter å lage deres egen middag etter 10 dager med resaurantmat (nei, jeg tuller ikke) Og ikke minst: DERE ER IKKE AVSKÅRET FRA KG I 12 DAGER! Sikker flere ting også....
Daria Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Og ikke minst: DERE ER IKKE AVSKÅRET FRA KG I 12 DAGER! Særdeles godt poeng Vet at du har rett i at man blir lei restaurantmat etter en stund, men foreløbig sliter jeg litt med å hoste opp så mye medlidenhet akkurat på det punktet...
Jerle Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Og ikke minst: DERE ER IKKE AVSKÅRET FRA KG I 12 DAGER! Sikker flere ting også.... Veldig godt poeng
Gjest Tweek Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Jeg skal heller ikke på ferie Har ikke penger og jeg skal jobbe hele tiden. Jeg melder meg inn hvis jeg får lov!
Daria Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 Veldig godt poeng Men vi synes ikke synd på dere likevel Jeg skal heller ikke på ferie Har ikke penger og jeg skal jobbe hele tiden. Jeg melder meg inn hvis jeg får lov! Bare å hive seg med
kamela Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Men vi synes ikke synd på dere likevel Det er i orden
Multi Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Melder meg inn. Nå spøker det enda mer jobbing i horisonten. Jeg vet ikke helt om det er eller ennå.
Jerle Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Men vi synes ikke synd på dere likevel Endret fordi Jerle ikke vil være slem... Endret 3. juli 2007 av Jerle
Daria Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. juli 2007 Nå er du bare slem Dette er en støtteforening, ikke et mobbe-senter...
Jerle Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 BølleJerle er fraværende i dag? Er vel mer i humøret "kan ikke alle bare være glad i meg i dag da?". Tror BølleJerle tok ferie en gang i løpet av helgen.
kamela Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 Du slipper å rydde rommet ditt for å spise frokost! Jeg er så dum at jeg synes det er flaut at de har vært og tatt rommet før jeg har tatt en grovrydding selv.
Multi Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 Du slipper å rydde rommet ditt for å spise frokost! Jeg er så dum at jeg synes det er flaut at de har vært og tatt rommet før jeg har tatt en grovrydding selv. Meget godt poeng. Sist ferie var stuepikene altfor ryddige av seg, så vi måtte alltid lete etter tingene våre.
Daria Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. juli 2007 Jeg pleier å trøste meg med at de sikkert har sett verre før
Gjest Spring Hermit Skrevet 3. juli 2007 #20 Skrevet 3. juli 2007 Melder meg inn som støttemedlem umiddelbart. Litt trøst til dere: Slipper å finne noen som kan passe på husdyra, ta inn posten og vanne blomster. Denne funker ikke for meg, for det er jeg som får denne oppgaven av venner og familie som skal på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå