Lola83 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vet ikke om dere husker tråden jeg hadde for en tid tilbake ang. navleparfyme.. Alle synes i hvertfall at den var såå teit, ingen skjønte hva jeg mente osv. Nå fant jeg endelig hva jeg lette etter, så kan dere se selv.. Hehe.. Det er faktisk noen som bryr seg om HELE kroppen, så navleparfyme er ikke noe og le av. http://www.accessora.se/?gclid=CJj3iojMiI0CFQGwEAoduHvBhQ Hæhæ
Daria Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Fant ikke noe nyttig med den linken... Men navleparfyme? Som i parfyme til å ha i navlen??
venus* Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Det er to ting jeg lurer på angående navleparfyme. 1. Hvorfor skulle man behøve parfyme i navlen? 2. Hvorfor kan du ikke bruke vanlig parfyme i navlen?
Gjest Kristin_ Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Navlen er som kjent laget av helt annet materiale enn resten av kroppen, og trenger "selvsagt" sitt eget produkt. Det har sikkert også anti-navlelo-effekt.
Gjest Borghild Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har Chanel navleparfyme med anti navlelo-effekt. Har fått mange komplimenter for den.
ehv61 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Dette må være en spøk vel Hva slags materiale er navlen laget av da?Bortsett fra tre hudlag,vev og celler som i resten av kroppen? Har heller aldri vært plaget av navlelo,og hvordan skulle eventuelt en parfyme forhindre det ???
Gjest Kaya83 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor ikke bruke parfyme i navlen når man bruker det andre steder? Jeg elsker dessert beauty!! Takk Lola, for at du minner meg på siden jeg elsker å treffe kredittgrensa mi på :S
Gjest Kristin_ Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Dette må være en spøk vel Hva slags materiale er navlen laget av da?Bortsett fra tre hudlag,vev og celler som i resten av kroppen? Har heller aldri vært plaget av navlelo,og hvordan skulle eventuelt en parfyme forhindre det ??? Ironi, søte deg :rødme:
Gjest StockDama Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Navleparfyme...spesielt. ikke akkurat på min handleliste. =D
venus* Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor ikke bruke parfyme i navlen når man bruker det andre steder? Jeg elsker dessert beauty!! Takk Lola, for at du minner meg på siden jeg elsker å treffe kredittgrensa mi på :S Men bruker du da to forskjellige parfymer? En til navlen og en på resten av kroppen? Tror jeg ville ledd skikkelig inni meg hvis jeg så navleparfyme hos noen venninner
Daria Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Tror jeg ville ledd skikkelig inni meg hvis jeg så navleparfyme hos noen venninner Da er du imponerende veloppdragen -jeg ville ledd høyt og kommet med en kommentar om å være navlesentrert... Jeg ser jo nå i disse varme dager at noen viser navlen offentlig oftere enn andre. Men den lukter da ikke -da skal man i så fall så nærme at lukten ikke ville vært det jeg bekymret meg mest over... Og må man da passe på å ha samme navleparfyme som vanlig parfyme, så luktene ikke kræsjer? :klø: Er fortsatt ikke overbevist om at dette ikke er en spøk...
venus* Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Da er du imponerende veloppdragen -jeg ville ledd høyt og kommet med en kommentar om å være navlesentrert... Jeg er vel ikke så navlebeskuende
ehv61 Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Jada Jeg forsto faktisk det.det var jo derfor jeg skrev det sånn
Lola83 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor ikke bruke parfyme i navlen når man bruker det andre steder? Jeg elsker dessert beauty!! Takk Lola, for at du minner meg på siden jeg elsker å treffe kredittgrensa mi på :S Tihi
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 Men bruker du da to forskjellige parfymer? En til navlen og en på resten av kroppen? Jaha. Er du en av de ignoramusene som bruker samme parfyme under armene, i kløften, bak i nakken, på håndleddene osv? Herlighet asså ... det går jo ikke. Det skal være forskjellige alle steder og de skal selvsagt være samstemte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå