Jens Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vi skal til Portugal tre uker på torsdag og i den annledning leter jeg etter noen sko gutten min kan ha på seg på dagen, så han ikke brenner seg under fotsålene eller sklir på glatte fliser vi har rundt bassenget. Tror ikke jeg vil ha sandaler da han løper mye og er redd han vil slå tærne sine. Tenker på noen som puster godt, er lette og sitter godt på foten. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan se, eller bilde av noen?
LillePastill Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Vet de har badesko med god gummisåle på Økonomisko. Disse begynner på str 22, så kanskje det kan passe?
Aurela Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Det går kanskje ann å bruke Crocs.. Det gjør jo ikke noe om de blir våte og de har en sånn rem til helen så den sitter bedre en en sandal.. Kanskje de blir litt glatte i et baseng da(?)...
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 På Babyshop selger de lissomcrocs - selges som badesko - har vært stor suksess her i huset i hvert fall.
Wildy Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Crocs, ekte eller ikke, er geniale som strandsko. Men vet ikke helt om de kan bli glatte ved basseng, ser for meg at det kanskje kan bli et problem.
Jens Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 det viktigste er at de ikke blir glatte, da vi har fliser på hele uteplassen, som blir våte av basseng vannet.
Furstina Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jag köpte badskor på Polarn&Pyret förra året. De fanns från stl 22 tror jag och upp mot 30. Där påpekade hon i butiken extra noga ATT DE INTE fick användas i simhall eller på flis för att barnen kan halka och göra sig riktigt illa. De skulle användas i sand eller på sten. Det fanns också varningstext i den lilla lapp-boken som satt på skorna.
Zianta Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Vet de har badesko med god gummisåle på Økonomisko. Disse begynner på str 22, så kanskje det kan passe? Disse er greie på stranda, men blir kjempe glatte på fliser. Polaren O Pyret hadde tilsvarende sko (bare dyrere) i fjord og på disse sto det en advarsel om at de ikke måtte brukes ved basseng og på steder som var flislagt. Men PoP selger ikke disse i år. Vi kjøpte "badesokker" på Babyshop i fjor. Det er sokker i samme stoff som i badedrakter og de hadde sånne sklisikre prikker under. Det var kjempe praktisk og mye lettere å ta av og på når de var våte. Endret 3. juli 2007 av Zianta
ToveM Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Tynne sokker med anti-sklisåle under burde funke i et bassengområde med fliser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå