Gjest Gjest_Plupp_* Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Buhu.. Nå har jeg veldig mens verk som jeg pleier å få dagene før mensen skall komme.. :-( Ikke noen baby nå heller da. Forventer ikke svar her , ville bare få ut litt...
angelou Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde mensverk, men var gravid Men stor hvis mensen likevel skulle komme
Gjest Gjest_Plupp_* Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 ååå? Er det sant? :smile: Da lever jeg i håp ett par dager til tills jeg kan teste!! ( hvis ikke mensen kommer da som jeg har sterk følelse av dessverre)
turbogirl Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 hmm blir spennende å se, hadde edt første gangen jeg å ble gravid;) så ikke ta sorgene på forskudd;)
Gjest Gjest_Plupp_* Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Klarte ikke å holde meg å tok en test i morges fast ikm var i morgen. Å den var positiv!!!!! det er jo nesten ikke til å tro!! Må bare ta ett par til tester så jeg virkelig trur på det. Ååååå jippi!! Kjæresten min blev kjempeglad!!
angelou Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Hihi - ja, der ser du, mensverk er et graviditetstegn det også skjønner du Gratulerer
Nurse Betty Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så masse!! Jeg hadde det akkurat på samme vis for halvannet år siden. Mensverk....og positiv test! ...eller....5 positive tester!
Gjest Gjest_Plupp_* Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Takk allesammen!! Nå har jeg tatt 4 tester! Alle like positive!! Nå er jeg urolig over att jeg skall miste... Herregud hvillken hønemor jeg kommer til å bli!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå