Gjest Lano Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg skal i en sommeravslutning i kveld, der alle skal ha med seg en rett hver som vi skal sette sammen til et koldtbord. Jeg har skåret kyllingfileter i avlange strimler, marinert dem i tikka masala-saus og stekt dem i den samme sausen, før jeg har trædd dem på grillspyd. Enkelt og greit og forhåpentligvis godt, men så tenkte jeg å ha en slags dipp ved siden av. Noen som har gode forslag til hva jeg kan blande ut i en yoghurt naturell eller en kesam? .. jeg skal gå dit rett etter jobb, så det hadde vært kjekt med et pulver eller noe som bare kan blandes rett oppi....
Gjest Deception Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Her finner du oppskrift på raita. Det finnes også som pose du blander i yoghurt naturell, jeg tror det er fra Santa Maria.
Gjest Lano Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Ah, takk for innspill! Det skal jeg se om jeg finner på min lokale butikk!!
Rainbow Brite Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Og hvis du ikke liker raita så godt, kan du også bruke tzatziki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå