Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei jeg hadde litt kontakt med en fyr jeg traff ute, en gammel flamme faktisk, han ga meg tlf.nr sitt, og vi snakket et par ganger sammen.En lørdag jeg var på nattklubb ringte jeg han sånn rundt midnattstider, og da sa han at: ring senere, så kommer jeg og henter deg. Jeg ringte 1 time senere, men tok han tlf da? nei. Jeg skrev en melding i helga, da hadde det gått en uke, og da skrec jeg: kan vi snakkes senere? han har ikke svart. Forstår ikke hvorfor jeg fikk tlf nr hans, enda jeg nølte med å få det første gangen, og da sa han at han ikke forstod hvorfor jeg nølte med det... er han i ferd med å backe ut?
Mrs. K Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Tja, han virker jo ikke videre interessert når han ikke tar telefonen eller svarer på melding.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 nei men hvorfor ga han meg tlf. nr sitt da? jeg forstår ikke dette her
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 FORDI HAN IKKE LA SÅ MYE I DET!!! Det er bare sånn skjønner du, at særlig menn, kan gjøre sånt uten at det betyr en DRITT. Om det er noe de har lyst til der og da, fint nok. Men er de ikke så lystne senere, så driter de bare i det. Han er ikke interessert og det skjønner du selv. Gå videre. Og tenk deg situasjonen omvendt, ville du svart hadde du vært interessert.
Gjest Pax Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde ikke giddet å bruke mer tid på det. Hørtes bare slitsomt ut.
Gjest Keycha Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Er nok enig med de andre her... Men fy f*en så irriterende det kan være. Skal bli sånn selv jeg
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 skal skrive en melding til, og spørre hvorfor han giddet å gi meg tlf. nr når han rygger bort så fort, han skal ikke få det så enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 skal skrive en melding til, og spørre hvorfor han giddet å gi meg tlf. nr når han rygger bort så fort, han skal ikke få det så enkelt! Med slik desperat klenging har du NULL sjanse.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 ok, får ordlegge det på en annen måte da, jeg kan skrive: jeg forstår ikke hvorfor du ga meg tlf nr...jeg vil ikke ha ham nå, han er for teit synes jeg, skal bare få ham til å svette litt...hevne meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 ok, får ordlegge det på en annen måte da, jeg kan skrive: jeg forstår ikke hvorfor du ga meg tlf nr...jeg vil ikke ha ham nå, han er for teit synes jeg, skal bare få ham til å svette litt...hevne meg. Han skjønner at du vil ha ham og han vil bare le av deg. Ikke kontakt ham mer nå. En dag treffer du ham igjen og da har han lyst på deg. Da kan du hevne deg grusomt og nådeløst. For å gjennomføre en god hevn må man være kald og ha overtaket. Det har du ikke nå. Så vent. Om det tar én måned eller tre år spiller ingen rolle. Vær tålmodig og du vil bli belønnet med en deilig varm hevnfølelse.
Mrs. K Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg skjønner ikke at du ikke bare lar det ligge og går videre. Noen ganger møter man mennesker man er interessert i og finner så ut at det ikke er noe likevel. Det har åpenbart skjedd for ham og det er helt menneskelig. Dere møttes, han ble interessert, dere pratet noen ganger og han fant ut at det ikke var noe likevel. Slik er livet noen ganger. Det hadde jo vært helt flott om han sa i fra til deg da han endret mening, men det gjorde han altså ikke. Ingen grunn til å hevne seg for det. Blir ikke det litt drama queen?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Det var en gammel flamme, og jeg ble overlykkelig over å se ham igjen, så nå føler jeg det er helt forferdelig, og ja jeg får det bedre med meg selv hvis jeg skriver noe. Han kan ikke bare være så feig å ikke si noe, jeg synes det er helt teit og barnslig gjort, drittsekk oppførsel gjør meg forbanna, skiukkelig sur!
Sølvpilen Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Jeg forstår hvordan du har det. Jeg har opplevd det samme selv. Jeg gjorde ikke noe. Sluttet å sende meldinger og ta kontakt. Noen ganger opplevde jeg at de tok kontakt igjen etter noen måneder. Da var jeg kommet over det, og var gått videre, og ikke interessert i å ha kontakt. Kan jo hende det vil skje med deg også.
Gjest synseren Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Han skjønner at du vil ha ham og han vil bare le av deg. Ikke kontakt ham mer nå. En dag treffer du ham igjen og da har han lyst på deg. Da kan du hevne deg grusomt og nådeløst. For å gjennomføre en god hevn må man være kald og ha overtaket. Det har du ikke nå. Så vent. Om det tar én måned eller tre år spiller ingen rolle. Vær tålmodig og du vil bli belønnet med en deilig varm hevnfølelse. Det du skriver skremmer meg... Tror hevn har en bitter ettersmak jeg. Heller la han være og finn en ny du kan hvile blikket ditt på . Finnes mange flotte menn i denne herlige verden.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 jeg ORKER ikke vente flere måneder, jeg går aldri helt videre hvis jeg ikke får svar med en gang, jeg er utålmodig av meg,og krever svar straks, slik at jeg kan glemme personen, DA først kan jeg g å videre.
Gjest Pax Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 Det er jo ikke noe i veien for å si fra. Han sa jo at han skulle hente deg, også gjorde han det ikke. Nå har det gått noen dager, så nå er det kanskje litt sent, men du kunne sagt noe slikt som at en avtale er en avtale, om han ikke kunne hente deg likevel er det greit, men da hadde du forventet at han sa fra. Det er ikke ok å behandle folk som luft.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 Du oppnår mest i denne saken ved å bare la VÆRE å sende melding, og heller ikke svare om han skulle ta kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #19 Skrevet 3. juli 2007 ja, pax det er det jeg mener, er veldig svak for ham, men når folk bare si ting i hyttog vær og sier noe de ikke mener, så blir jeg sur, og hvis det er slik han behandler folk, så forstår jeg at han er singel... men ok jeg har tenkt over saken , og skal ikke kontakte ham igjen, skal prøve så godt jeg kan...kryss fingrene... jeg kan finne på å ringe i fylla eller skrive melding, men da må jeg stålsette meg. han er fra frogner i oslo, så sjansen for å møte på ham er vel minimal... lurer på om alle vestkantgutter er litt kvalme? han er veldig høy på pæra.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #20 Skrevet 3. juli 2007 grunnen til at han ikke tar kontakt, er at jeg tror min søster rotet det til, jeg har en tvillingsøster, og hun var dum nok til åringe ham, og stille han nærmest opp mot veggen, og hun sa at: ja, vil du se meg eller ikke+ ja jøss, ja jøss.... det var da det begynte med at han senere på natta sa at jeg skulle ringe ham tilbake, og så\ kom han og hentet meg, så hørte jeg ikke mer... jeg har tenkt på å sende en melding der jeg beklaget dette, men har ikke gjort det....... kanskje han ble skremt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå