Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Her er det mye snakk om den andre kvinnen og den utro ektemannen. Til alle gifte kvinner som vet ektemannen er i et annet forhold men som alikevel velger å bli i ekteskapet. Hvorfor holde på "ektemannen" for enhver pris selv om dere vet han elsker en annen?
Gjest Gjest_haugtussa_* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Her er det mye snakk om den andre kvinnen og den utro ektemannen. Til alle gifte kvinner som vet ektemannen er i et annet forhold men som alikevel velger å bli i ekteskapet. Hvorfor holde på "ektemannen" for enhver pris selv om dere vet han elsker en annen? Fordi han ikke elsker en annen, han elsker oss begge to. Derfor blir jeg i ekteskapet, og også fordi jeg elsker ham og vil han skal være lykkelig. Jeg vet han er utro, men har ikke sagt noe til ham... han har det bedre enn før, det stråler av ham, han ser bra ut, sexlivet vårt er bedre!
Gjest Gjest_haugtussa_* Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Her er det mye snakk om den andre kvinnen og den utro ektemannen. Til alle gifte kvinner som vet ektemannen er i et annet forhold men som alikevel velger å bli i ekteskapet. Hvorfor holde på "ektemannen" for enhver pris selv om dere vet han elsker en annen? Fordi han ikke elsker en annen, han elsker oss begge to. Derfor blir jeg i ekteskapet, og også fordi jeg elsker ham og vil han skal være lykkelig. Jeg vet han er utro, men har ikke sagt noe til ham... han har det bedre enn før, det stråler av ham, han ser bra ut, sexlivet vårt er bedre!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Fordi han ikke elsker en annen, han elsker oss begge to. Derfor blir jeg i ekteskapet, og også fordi jeg elsker ham og vil han skal være lykkelig. Jeg vet han er utro, men har ikke sagt noe til ham... han har det bedre enn før, det stråler av ham, han ser bra ut, sexlivet vårt er bedre! Du sier han elsker dere begge, han vet ikke at du vet. Kan du være sikker? Eller kanskje det bare er en ny vår i livet deres?? Han stråler, er det fordi han er forelsket i en annen? Hvor lenge har dette pågått? Hva hvis han kommer hjem og forteller om utroskapet og velger "den andre" Hva da?? Uff, her ble det mange spørsmål. Jeg håper for din skyld at han ikke har et forhold men mulig er forelsket i konen sin igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå