Gå til innhold

Dårlig service på brudesenteret i Drammen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Misfornøyd_*
Skrevet

Vil bare advare dere mot å leie klær på brudesenteret i Drammen. Min mann og hans forlover leide der og absolutt ingenting av det de lovte var gjort.

Når vi klagde i ettertid påsto de at buksens måtte vært prøvd feil og at de evt hadde lagt på seg.

Dyrt var det også... :sur::frustrert::sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også dårlig erfaring med brudesenteret. Var innom der og skulle kjøpe selskapskjole. Fikk bare et blikk av damen bak disken, ikke et hei engang. Gikk og kikket litt, fortsatt ikke noe spørsmål om jeg trang hjelp...... Da gikk jeg.

For ordensskyld, damen bak disken var ikke opptatt. Sto og sorterte noen papirer og rydda litt.

Gikk på Anna Bee isteden og fikk knallservice!! Ingen tvil om hvor jeg skal prøve brudekjole hvertfall :)

Gjest Gjest_Misfornøyd_*
Skrevet

Jeg kjøpte brudekjolen på Anna Bee, kjempefornøyd med alt sammen der!!!

Synes det verste var at de hadde så innmari dårlige unnskyldninger. Hvordan i all verden kan du prøve ei bukse feil, når den er for lang. Dessuten var det vel dems jobb å sjekke at det ble prøvd riktig første gangen... Dessuten skylde på at noen har lagt på seg fordi de har levert feil er rett og slett frekt!!!!!!!!!!!!!! :frustrert::kjempesinna::sur::kjempesinna:

Skrevet

Enig i dette. Min mann fikk elendig service der.

Virker som de skor seg på at folk gjerne bare er der en gang. En ting er i hvert fall sikkert. Denne butikken blir ikke anbefalt til noen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med ene dama der, men hun andre er kjempehyggelig og hjelpsom.

Skrevet

Er sååå enig!!! De er så utrolig lite hyggelig synes jeg! Angrer på at jeg ikke fant meg en kjole på Anna Bee.

Det var det første jeg sa til min forlover da jeg hadde funnet kjolen min: Kjolen skulle jeg funnet på Anna Bee....

De virker så sure, skal de hente noe bare dasser de bortover, som om det de skulle var veeeldig slitsomt.

Håper inntrykket av brudesenteret retter seg litt, skal dit og justere litt på kjolen om ikke så lenge.

Skrevet

Bare pass innmari på at de faktisk tilpasser det de har lovet. De gjorde ingen av de tingene de hadde lovet min mann... Vesten hans var altfor stor, og buksa måtte de sy inn mens han ventet!!! :sur:

Skrevet
Bare pass innmari på at de faktisk tilpasser det de har lovet. De gjorde ingen av de tingene de hadde lovet min mann... Vesten hans var altfor stor, og buksa måtte de sy inn mens han ventet!!! :sur:

Ja det skal jeg passe på! Er egentlig ikke en person som sier fra om ting(om jeg ikke er fornøyd). Men har bestemt meg nå at det skal jeg gjøre nå!! Man forventer at de som jobber der er hyggelig og yter 100% service. Man legger igjen endel penger der kan man si... :frustrert:

Skrevet

Bra noen har erfaring den veien og da. Jeg derimot har fått super dårlig service hos Anna Bee.

Venninen min var inne og kikket på kjoler før hun bestemte seg og damen bak kassen så kjempestygt på oss hele tiden. Når hun komer bort og spurte om vi skulle ha hjelp (i en veldig sur tone) så sa vi at vi kikker og tar kontakt om vi lurer på noe, da fikk vi verdens sureste ansiktet hvor damen bare snudde seg og gikk bort. Maken til sur dame har jeg aldri møtt før. Fikk ikke kontakt med henne i heletatt når i lurte på noe heller.

Derimot hos brudespesialisten fikk vi lov til å gå og kikke så mye vi ville. Og vi måtte bare ta kontakt om vi lurte på noe. Dette selv om damen hjalp en brud.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Når jeg gikk på AnnaBee fikk jeg bare beskjed om at det var hvertfall ikke noe vits for meg å se på kjoler før på nyåret! Hun virket i det hele tatt veldig skeptisk til at det kom til å bli noe bryllup. Mamma ble helt sjokkert! I tillegg så fant vi en kjole vi syntes var kjempefin, men det var ikke snakk om å spørre om jeg ville prøve den. Nei, der trivdes jeg hvertfall ikke. Mistet lysten på å se på kjoler i det hele tatt når jeg var der.

Skrevet
Når jeg gikk på AnnaBee fikk jeg bare beskjed om at det var hvertfall ikke noe vits for meg å se på kjoler før på nyåret! Hun virket i det hele tatt veldig skeptisk til at det kom til å bli noe bryllup. Mamma ble helt sjokkert! I tillegg så fant vi en kjole vi syntes var kjempefin, men det var ikke snakk om å spørre om jeg ville prøve den. Nei, der trivdes jeg hvertfall ikke. Mistet lysten på å se på kjoler i det hele tatt når jeg var der.

Har hatt nesten helt den samme opplevelsen på Anna Bee, de bare så på meg som om jeg ikke hadde noe der å gjøre i det hele tatt, og det virket ikke som om de trodde på meg da jeg sa at jeg skulle gifte meg. Kom meg ganske fort ut derfra i hvert fall.

Men på Brudesenteret har jeg fått kjempegod service, de har stilt opp for meg og hjulpet meg veldig mye. Fikk til og med kjolen min på avbetaling fordi jeg ikke hadde så mye penger og var uten jobb da jeg bestilte den. Både min kjole og forloveren min sin kjole er kjøpt der, og vi er begge kjempefornøyde.

Skrevet

Jeg har kjøpt brudekjole og tilbehør på Anna Bee og er kjempe fornøyd med servicen. Jeg kjøpte også kjole til forloveren min der. Den første gangen jeg kom innom der var de opptatt med en annen brud som hadde bestillt time så da gikk vi og kikka. Men de var da ikke uhøflige mot oss. Bestilte da tid til å prøve kjoler der og fant kjolen på første forsøk. Det var de som jobbet der som fant den. Brudesenteret har jeg ikke vært innom så der har jeg ingen erfaring... Men jeg syns synd på dere som føler at dere har fått dårlig behandling av brudebutikkene, om det er den ene eller andre butikken. Det tar liksom bort litt av gleden med å finne drømmekjolen.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Har hatt nesten helt den samme opplevelsen på Anna Bee, de bare så på meg som om jeg ikke hadde noe der å gjøre i det hele tatt, og det virket ikke som om de trodde på meg da jeg sa at jeg skulle gifte meg. Kom meg ganske fort ut derfra i hvert fall.

Men på Brudesenteret har jeg fått kjempegod service, de har stilt opp for meg og hjulpet meg veldig mye. Fikk til og med kjolen min på avbetaling fordi jeg ikke hadde så mye penger og var uten jobb da jeg bestilte den. Både min kjole og forloveren min sin kjole er kjøpt der, og vi er begge kjempefornøyde.

Tror nok det har med lader og gjøre, for du var på min alder ikke sant? Begynnelsen av 20-årene? Det blir for teit...

Skrevet (endret)
Tror nok det har med lader og gjøre, for du var på min alder ikke sant? Begynnelsen av 20-årene? Det blir for teit...

Ja, det var det jeg fikk inntrykk av også. Og det er jo et år siden, og da var jeg jo ikke 19 engang, men likevel... Hvem kan egentlig se hvor gammel en person er? Jeg sa ingenting om hvor gammel jeg var, jeg kunne jo godt ha vært 23, for eksempel, bare sett ung ut. Har en venninne som er 23 men som godt kunne vært 20, og også en venninne som er 16 som ser ut som en 20-åring. Så ja, det blir skikkelig teit å dømme folk ut ifra alderen.

Endret av Branna
Gjest Gjest_Misfornøyd_*
Skrevet

Tydeligvis forskjellige oppfatninger ja...

Nå er jo jeg eldre enn dere, men likte meg kjempegodt på Anna Bee.

Tror heller ikke min kjære hadde noe i mot Brudesenteret etter første besøket. Da virket de hyggelige og hjelpsomme. Men når de ikke gjør noen av de tingene de lovet, og så presterer å gi så vannvittig dårlige unnskyldninger etterpå da blir vi bare skikkelig :frustrert: og :sur: ... :slåss:

Det minste vi kunne få var en unnskyldning når de ikke leverer det de har lovet...

Enda godt brugommen fikk for store klær og ikke for små. Da gikk det i hvert fall sn å få sånn noenlunde pent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...