Gjest Opa Skrevet 12. oktober 2007 #21 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har heldigvis sluppet unna duftlys i gave, og vi kjøper heller ikke selv, fordi de lukter høgg! Forresten; kjøpte et på Rema en gang som faktisk lukta godt, det stod på badet. (Men vi har faktisk en sånn med vann i som man har dråper av olje oppi, den er ok. Har melonduftolje, og den lukter bare litt. Når vi bruker den sniffer folk ut i lufta og lurre på hav som lukter så godt Ellers er kongerøkelse et must i desember!)
Grønt blad Skrevet 12. oktober 2007 #22 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har heller ikke sansen for duftlys. Lukten er bare unaturlig og rar, i mange tilfeller også kvalmende.. Sias duftlys med vanlijelukt er helt uutholdelige. [...]Parfymert tøymykner er en god nummer 2 på listen over lukter jeg misliker. Gjerne kombinert med deodorant med lukt, shampolukt og parfyme. Det blir en lukt-coctail fra helvete Helt enig i dette. Foretrekker vaskemidler, deodorant m.m. uten parfyme. Tøymykner med en duft av blomstereng kommer ikke inn i mitt hjem...
Trillrund Skrevet 12. oktober 2007 #23 Skrevet 12. oktober 2007 Er utrolig var for lukt, og enkelte duftlys gir meg tett nese og hals uten å være tent. Det er et mareritt å komme hjem til noen, og så går det bare 10-15 minutter så er jeg helt "sausa". Det samme med disse duftgreiene som står i støpsel.... Og sånne luktbomber i doskåla... Kan ikke bruke toalettene på de fleste butikker fordi de på død og liv skal bruke noe spray/lukt der inne. Har måttet bytte ut OMO med Blenda uten parfyme for å kunne gå inn på vaskerommet. Og Comfort sommerfrisk er døden! Har også problemer med et par damer på jobben som på død og liv skal ha et lass med parfyme på... NEI til duftlys, parfyme og vaskemidler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå