Gå til innhold

Til dere utro mennn...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Ja, dette er altså et innlegg jeg ønsker dere menn der ute som er utro skal svare på.

Dere er gift, ekteskapet fungerer vel egentlig ikke så bra. Dere har funnet dere ei elskerinne som dere møter for sex og kos og som dere har følelser for og som har følelser for deg.

Men allikevel ønsker dere ikke å gå ut av ekteskapet. Det er egentlig helt greit å swiche over fra den ene til den andre.

Hvordan tenker dere ?? Hvorfor tar dere ikke konsekvensen av situasjonen dere er i ?? Er det helt greit for dere å holde på slik ??

Jeg vet jo at det er mange forskjellige menn der ute som har havnet i denne situasjonen og dere er selvfølgelig like forskjellige som oss kvinner, men jeg ønsker at dere skriver inn og forteller litt om DIN situasjon, hvordan du tenkter , hva som binder deg og holder deg i ekteskapet. Det er jo for det meste den "andre" kvinnens tanker som blir luftet her inne.

utfra de fleste innleggene her tror jeg veldig ofte at det er kvinnene som tar affære og tar ut separasjon i slike situasjoner. Både kvinner som er den andre utroe parten og kvinner som tar ektemannen sin i utroskap. Hvorfor er det slik ???

Det er IKKE meninger om utroskap jeg ønsker her. Til tross for at det egentlig er bare EN mening om dette har det eksistert siden tidenes morgen og vil nok alltid eksistere.

Så menn - kom igjen, vil gjerne vite hvordan dere tenker og hvordan dere har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en av disse jentene som blir kåte på gifte menn? Som elsker menn som er opptatte av andre? Som har mange fristerinnetriks på lager bare for å bekrefte sitt syn at mange menn lar seg friste? Yes, du har nok helt rett. Lokkeriet deres lurer menn i fella og dere lurer nok på hvorfor det skjer om igjen og omigjen. Men fakta er jo at det er mannfolka som lurer dere.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hmmm..

Hvis du kan velge mellom hytte eller båt

eller

hytte og båt

Hva ville du valgt?

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Herregud, går det an å være litt serøs eller ???

Det jeg prøver å finne ut av er at når kvinnene har innlegg her så gir de uttrykk for at de ikke ha både pose og sekk.., enten vil de forlate ektemannen til fordel for den nye eller så vil de satse på den de har hjemme. Det er følelsene som bestemmer.

Det virker som dere menn derimot kan ha både kone hjemme og ei elskerinne ved siden av i laaang tid uten noen problemer og uten behov for å velge den ene eller den andre.. Lar ikke menn seg styre av følelser i det hele tatt ???

Jeg forutsetter her at det er forelskelse og følelser med i bildet. Ikke bare sex.

Skrevet
Hmmm..

Hvis du kan velge mellom hytte eller båt

eller

hytte og båt

Hva ville du valgt?

Det spørs helt hva som gjør meg mest lykkelig. Jeg er ikke så opptatt av materielle ting, at jeg lar det gå utover trivselen min. Blir jeg mest lykkelig med hytte eller båt, velger jeg heller det, enn å ha begge deler, og være mindre lykkelig.

Gjest Casanova
Skrevet
Ja, dette er altså et innlegg jeg ønsker dere menn der ute som er utro skal svare på.

Dere er gift, ekteskapet fungerer vel egentlig ikke så bra. Dere har funnet dere ei elskerinne som dere møter for sex og kos og som dere har følelser for og som har følelser for deg.

Men allikevel ønsker dere ikke å gå ut av ekteskapet. Det er egentlig helt greit å swiche over fra den ene til den andre.

Hvordan tenker dere ?? Hvorfor tar dere ikke konsekvensen av situasjonen dere er i ?? Er det helt greit for dere å holde på slik ??

Jeg vet jo at det er mange forskjellige menn der ute som har havnet i denne situasjonen og dere er selvfølgelig like forskjellige som oss kvinner, men jeg ønsker at dere skriver inn og forteller litt om DIN situasjon, hvordan du tenkter , hva som binder deg og holder deg i ekteskapet. Det er jo for det meste den "andre" kvinnens tanker som blir luftet her inne.

utfra de fleste innleggene her tror jeg veldig ofte at det er kvinnene som tar affære og tar ut separasjon i slike situasjoner. Både kvinner som er den andre utroe parten og kvinner som tar ektemannen sin i utroskap. Hvorfor er det slik ???

Det er IKKE meninger om utroskap jeg ønsker her. Til tross for at det egentlig er bare EN mening om dette har det eksistert siden tidenes morgen og vil nok alltid eksistere.

Så menn - kom igjen, vil gjerne vite hvordan dere tenker og hvordan dere har det.

Ekteskapet er mye mer enn sex. Paradokset er at jo mer knyttet man blir til hverandre, desto mindre spennende blir sexen. Trygt og godt, men ikke spennende.

Jeg er utro nå sjansen byr seg, når kjemi og kriterier ellers er tilstede. Jeg gjør dette på mine reiser i jobben, og gjør det av prinsipp aldri i hjembyen.

Det viser seg at kvinner stort sett tenker slik som menn her, og det at jeg er gift, gjør at jeg forholdsvis enkelt kan finne gifte kvinner som er ute i samme ærend. Hadde jeg ikke vært gift selv, ville jeg vært langt mindre attraktiv som sexpartner i slike sammenhenger. Det er forsåvidt ett av mine kriterier for sex med en annen enn min kone. Hun må være gift, slik at sjansen for "forviklinger" begrenses, og dette er gjensidig.

Rent følelsesmessig er jeg tilbakeholdende. Det gjelder å finne balansen, slik at den gode relasjonen etableres, men at følelsene ikke får anledning til å ta overhånd. Jeg finner alltid kvinner på min egen alder, med omtrent samme seksuelle erfaring. Som oftest blir det svært god sex av dette, og derfor synes jeg det er verdt det.

Min klare oppfatning er at det ikke er slik at menn er mer utro enn kvinner. Jeg har hatt seksuelle forhold til 8 kvinner som ikke er min kone. Alle har vært gift.

Gjest Gjest
Skrevet
Min klare oppfatning er at det ikke er slik at menn er mer utro enn kvinner. Jeg har hatt seksuelle forhold til 8 kvinner som ikke er min kone. Alle har vært gift.

Nå kan vel ikke akkurat det disse kvinnene gjør betegnes som utroskap. De er offer for ignorante og uoppmerksomme ektemenn.

Det er menn som er utro.

Synes det er viktig å skille begrepene litt her.

Skrevet
Nå kan vel ikke akkurat det disse kvinnene gjør betegnes som utroskap. De er offer for ignorante og uoppmerksomme ektemenn.

Det er menn som er utro.

Hahahahaha, you crack me up :legrine:

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg ikke klarer å rettferdiggjøre er: Hvorfor "fortjener" du spennende sex med andre partnere enn din kone, mens hun skal holde seg kun til deg? Hun har jo bare ett liv hun også og det tilbringer hun med deg..... Det er jo kjempetrist.

Når du går inn for å være utro, slik du gjør, med egne spilleregler for utroskapen så hadde det kanskje vært en ide at din kone også fikk aksept fra deg om at du ikke forventer trofasthet fra henne..

Jeg forstår at du sikkert ikke kommer til å skjønne følgene, men: Din kones liv med deg er en løgn. Det er det verste, ikke selve utroskapen. Det er lett å lyve, det er lett å være egoist, det som er vanskelig er ærlighet og respekt. At det er vanskelig betyr ikke at man skal gi det opp. :kaffe:

Skrevet

Det er menn som er utro.

Så når kvinner har sex med andre enn sin mann har de rett til det for at mannen kanskje ikke er oppmerksomme nok?

Men når menn har sex med andre enn sin kone er det fy fy selv om kona er uoppmerksom til sin mann??

Det gir jo ingen mening.

Man har ingen rett til å være utro uansett vil jeg si. Vil man ha sex med andre enn sin partner er dette noe man burde være ærlig om i forholdet, så kan partneren selv velge om de vil leve et sånt liv eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Man har ingen rett til å være utro uansett vil jeg si. Vil man ha sex med andre enn sin partner er dette noe man burde være ærlig om i forholdet, så kan partneren selv velge om de vil leve et sånt liv eller ikke.

D var vel ikke dette ts ville diskutere, eller hva?

Skrevet
Det jeg ikke klarer å rettferdiggjøre er: Hvorfor "fortjener" du spennende sex med andre partnere enn din kone, mens hun skal holde seg kun til deg? Hun har jo bare ett liv hun også og det tilbringer hun med deg..... Det er jo kjempetrist.

Når du går inn for å være utro, slik du gjør, med egne spilleregler for utroskapen så hadde det kanskje vært en ide at din kone også fikk aksept fra deg om at du ikke forventer trofasthet fra henne..

Jeg forstår at du sikkert ikke kommer til å skjønne følgene, men: Din kones liv med deg er en løgn. Det er det verste, ikke selve utroskapen. Det er lett å lyve, det er lett å være egoist, det som er vanskelig er ærlighet og respekt. At det er vanskelig betyr ikke at man skal gi det opp. :kaffe:

Er så enig! Du, "casanova", må egentlig være utrolig ensom. Forholdet ditt til kona di er kun basert på løgn. Hadde hun visst hvordan du egentlig er ville hun ikke hatt noe med deg å gjøre lenger... Du vet ikke hva ekte kjærlighet og respekt for et annet menneske er--- :legrine:

Gjest Casanova
Skrevet
Hvorfor "fortjener" du spennende sex med andre partnere enn din kone, mens hun skal holde seg kun til deg?

Denne tråden etterspurte ikke moralske anfektelser om utroskap. Hva vet du om jeg krever at hun holder seg kun til meg?

Er så enig! Du, "casanova", må egentlig være utrolig ensom. Forholdet ditt til kona di er kun basert på løgn. Hadde hun visst hvordan du egentlig er ville hun ikke hatt noe med deg å gjøre lenger... Du vet ikke hva ekte kjærlighet og respekt for et annet menneske er--- :legrine:

Du trenger å roe deg ned. Hvor står det at jeg lyver til min kone om dette? Hvis du leser TS innlegg, ser du dessuten at dine meniger om moral IKKE er etterspurt i denne tråden.

Skrevet

så vet din kone om din utroskap?

og er din kone og utro?

og er det utroskap om man er enige om at man kan ha andre?

er ikke utroskap at man gjør det bak den andres rygg ?

Gjest TraumatiserteTRond
Skrevet
Hva vet du om jeg krever at hun holder seg kun til meg?

Så hun vet det, kona di, at du har andre kvinner?

Heldig du, man. :tommel:

Skrevet
Denne tråden etterspurte ikke moralske anfektelser om utroskap. Hva vet du om jeg krever at hun holder seg kun til meg?

Du trenger å roe deg ned. Hvor står det at jeg lyver til min kone om dette? Hvis du leser TS innlegg, ser du dessuten at dine meniger om moral IKKE er etterspurt i denne tråden.

Hvis din kone vet om dine sidesprang, og du tillater henne å gjøre det samme, så stiller såklart saken seg annerledes.... Men når du bruker ordet "utro" tyder det på at dere ikke har åpen forhold..... :sprettoy:

Gjest Casanova
Skrevet
så vet din kone om din utroskap?

og er din kone og utro?

og er det utroskap om man er enige om at man kan ha andre?

er ikke utroskap at man gjør det bak den andres rygg ?

Ja hun vet, men hun vil ikke vite/ høre noe om det. Derfor skjer dette utenbys og på en slik måte at vi ikke blir utsatt for den generelle moralske fordømmelsen.

Så hun vet det, kona di, at du har andre kvinner?

Heldig du, man. :tommel:

Ikke så heldig som du tror. Situasjonen vi har kommet opp i skyldes en plutselig hendelse som har tvunget fram sekundære løsninger. Denne hendelsen har fratatt min kone muligheten til å sex.

Hvis din kone vet om dine sidesprang, og du tillater henne å gjøre det samme, så stiller såklart saken seg annerledes.... Men når du bruker ordet "utro" tyder det på at dere ikke har åpen forhold..... :sprettoy:

Denne tråden lurte på hva som får folk til å holde sammen, selv om det seksuelle ikke befinner innenfor det som betraktes som normalen. Jeg svarte generelt på dette, og det var aldri meningen at jeg skulle forsvare den måten vi har løst våre utfordringer på. Men når fokuset likevel havnet der, føler jeg at jeg må lette litt på sløret. Ikke alt er slik det ser ut til å være ved første øyekast.

Jeg har tidvis sex med andre gifte kvinner fordi jeg ønsker å forbli hos min kone. Når de jeg har sex med selv er gifte, er sjansen for at forholdet til min kone ikke trues mye større. Livet og et samliv er mye mer enn sex...når det kommer til stykke.

Ikke alle livssituasjoner og kjærlighetsforhold passer inn i de vanlige rammene. Grunnen til at jeg holder sammen med min kone, er at jeg elsker henne. Ganske enkelt. Sex og kjærlighet kan av og til fungere helt flott hver for seg.

Skrevet

Hei casanova, selv om jeg er er uenig med deg så vet du godt at på dette forumet er det om å gjøre å fordømme mest, være mest mulig fasadejeger, og utvise en tilsynelatende forakt for de tingene som en selv interesser.

Jeg tror ikke at disse jentene på forumet her selv forstår at inne i deres egne små huer går de også og har tankespinnerier omkring utroskapsproblematikken, beviset finnes jo i at de skriver disse innleggene her.

Selv om jeg ikke nødvendigvis selv ser på utroskaps som noe å etterlengte selv så er jeg i den fulleste forståelse for at andre mennesker har sine årsaker.

Gjest Elastica
Skrevet
Livet og et samliv er mye mer enn sex...når det kommer til stykke.

Dette oppsummerte vel ganske greit hva trådstarter lurte på?

Skrevet
Ikke så heldig som du tror. Situasjonen vi har kommet opp i skyldes en plutselig hendelse som har tvunget fram sekundære løsninger. Denne hendelsen har fratatt min kone muligheten til å sex.

dette er tydeligvis noe dere har snakket om og blitt enige om. Vil ikke legge det uder utroskap, selv om jeg og skjønner av innleggene dine at din kone ikke liker det 100%, og der har funnet en løsning som skjermer dere fra "sladder"

Sex omfatter mye, og jeg håper og tror at du og din kon vet dette kan tenke litt bredt når det gjelder sex dere imllom (vil tro det når dere har kommet frem til en slik løsning)

Vil og si at jeg synes det er stort av din kone å "godta" at du har sex med andre. Det må være sårt for henne.

Håper at du viser henne at du elsker henne i hverdagen. Det er en stor gave hun har gitt deg ved å "godta" opplegget. Jeg kan bare ane hvor vondt hun har det når du drar utenbys..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...