Gå til innhold

Kan du med hånden på hjertet si at du vet at kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest Kuldskjære Elling
Skrevet

Er selv i et forhold , og mitt svar er nei!

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Jupp.

Har ingen grunn til å ikke tro det.

Skrevet

Det er nok sånn at gutter har mest grunn til bekymring. Jenter flest vet at guttene deres er glad i dem, det er oss gutta som vet at mange jenter har vikarierende grunner for å være "kjæreste", - f eks at de får bo gratis.

Dette lureriet har jeg heldigvis ungått med å kreve halv husleie fra dag en fra min samboer =)

Mange kvinner utnytter gutter gratis på uendelig mange ulike områder. Noen av de er så kreative at selv jeg som mann ikke forstår dem. Men kvinner flest aner hvem kvinner som er utspekulerte og lurendreiere mye kjappere enn menn. Vi er for godtroende til slikt vi.

Skrevet

Ja, absolutt.

Skrevet
Er selv i et forhold , og mitt svar er nei!

Det var leit å høre.

Men hva er egentlig vitsen da? :forvirret:

Gjest -eline-
Skrevet

Det vet jeg, hadde ikke vært sammen med han om jeg ikke visste det. :hjertesmil:

Gjest Mayamor
Skrevet

Ja jeg vet at samboer elsker meg av hele sitt hjerte. :rødme:

Skrevet

Ja. ellers hadde ikke forholdet vært noe vits

Skrevet
Det er nok sånn at gutter har mest grunn til bekymring. Jenter flest vet at guttene deres er glad i dem, det er oss gutta som vet at mange jenter har vikarierende grunner for å være "kjæreste", - f eks at de får bo gratis.

Dette lureriet har jeg heldigvis ungått med å kreve halv husleie fra dag en fra min samboer =)

Mange kvinner utnytter gutter gratis på uendelig mange ulike områder. Noen av de er så kreative at selv jeg som mann ikke forstår dem. Men kvinner flest aner hvem kvinner som er utspekulerte og lurendreiere mye kjappere enn menn. Vi er for godtroende til slikt vi.

Så det er ingen gutter som utnytter jenter?

Jeg kan svare ja på spørsmålet til TS, jeg vet at kjæresten min elsker meg like høyt som jeg elsker han.

Gjest Gjest
Skrevet
Men kvinner flest aner hvem kvinner som er utspekulerte og lurendreiere mye kjappere enn menn.

Hvem kvinner??!

Men kvinner flest aner _hvilke_ kvinner som er utspekulertte og lurendreiere mye kjappere enn menn.

Sånn!! :hallo:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja jeg vet at han ELSKER meg

Gjest Neria
Skrevet

Ja. Ellers hadde vel ikke forholdet vært noe særlig å skryte av?

Så trådstarter: Hvorfor blir du i et forhold hvor kjæresten din ikke elsker deg og har omsorg for deg?

Skrevet

Har ikke grunn til å tvile på det, og nå har vi vært gift i 22 år

Gjest Gjest isadora
Skrevet

Med hånden på hjertet sier jeg JA. Han sier det ofte til meg - at han elsker meg og viser det også veldig tydelig!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ja, det vet jeg.

Er dette noe mange jenter gjør? Håper ikke du tror at disse er representative for kvinnekjønnet. Det kan forøvrig også være vikarierende grunner for menn å være i forhold, som f.eks. gratis hushjelp eller elskerinne (siden vi først er inne på det). Mao. ser jeg ikke at det kun er jentene som kan føle seg trygge...

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Mitt svar er ja, men det kan sikkert bli nei en dag og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...