Gjest Bernhard Skrevet 1. juli 2007 #1 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjære kvinner! I dag er jeg skikkelig skuffa over dere (eller hvertfall en av dere). Jeg ble kjent med en fantastisk spennende kvinne gjennom blogging. Vi fant ut at vi hadde masse til felles, og videreutviklet "forholdet" til msn og så timeslange telefoner. Til slutt bestemte vi oss for å møte hverandre. Vi møttes og fant tonen veldig kjapt. Mange og gode samtaler, nærhet og intimitet gjennom hele helgen. Så kom mandagen etter jeg hadde dratt hjem igjen, og vi ringte hverandre som vanlig. Vi snakket lenge om hvor fin helgen hadde vært, før vi gikk inn på det store spørsmålet - Hva nå. Da sa hun at jeg var en fantastisk lytter, god samtalepartner, trygg, snill og spennende. MEN stormforelskelsen manglet. Den berømte x-faktoren slo ikke til.. Jeg spurte så om hun hadde lyst å møtes igjen, eller rettere sagt - prøve på nytt. Det så hun ingen grunn til.. Sånt skuffer, sånt sårer. Tips fra en mann: Ikke si at alt er perfekt, men at x-faktoren mangler. Da kommer vi aldri til å stole på dere igjen. Nå vandrer jeg ut i sommernatta og hører på deppemusikk. "Jeg blir alltid alene"-tanken slår inn.. Livet er kjipt nå.. Bernhard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 1. juli 2007 #2 Del Skrevet 1. juli 2007 Men det stemmer jo noenganger....en person kan være perfekt fra topp til tå, fra ytterst til innerst, men kjemien slår ikke til. Skal hun da finne på masse løgner og si at hun ikke likte deg i det heletatt? ville det passet bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. juli 2007 #3 Del Skrevet 2. juli 2007 Slik er livet noen ganger. Har opplevd det selv. Kjipt, men ikke verdens undergang. Og hun ga deg deg jo et kjempestort kompliment, det er jo noe å ta med seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evig singel Skrevet 2. juli 2007 #4 Del Skrevet 2. juli 2007 Kjære kvinner! I dag er jeg skikkelig skuffa over dere (eller hvertfall en av dere). Jeg ble kjent med en fantastisk spennende kvinne gjennom blogging. Vi fant ut at vi hadde masse til felles, og videreutviklet "forholdet" til msn og så timeslange telefoner. Til slutt bestemte vi oss for å møte hverandre. Vi møttes og fant tonen veldig kjapt. Mange og gode samtaler, nærhet og intimitet gjennom hele helgen. Så kom mandagen etter jeg hadde dratt hjem igjen, og vi ringte hverandre som vanlig. Vi snakket lenge om hvor fin helgen hadde vært, før vi gikk inn på det store spørsmålet - Hva nå. Da sa hun at jeg var en fantastisk lytter, god samtalepartner, trygg, snill og spennende. MEN stormforelskelsen manglet. Den berømte x-faktoren slo ikke til.. Jeg spurte så om hun hadde lyst å møtes igjen, eller rettere sagt - prøve på nytt. Det så hun ingen grunn til.. Sånt skuffer, sånt sårer. Tips fra en mann: Ikke si at alt er perfekt, men at x-faktoren mangler. Da kommer vi aldri til å stole på dere igjen. Nå vandrer jeg ut i sommernatta og hører på deppemusikk. "Jeg blir alltid alene"-tanken slår inn.. Livet er kjipt nå.. Bernhard Jeg synes det var tøft av henne å si det. Har selv opplevd det uten noen grunn, så det var vel x-faktoren som mangle der også, men det er synd når begge ikke har samme oppfatning. Iallfall vet du at hun synes du er en attraktiv person, bare at x faktoren ikke slo til i deres tilfelle :-) Sånn er det bare...det er vel den mystiske x-faktoren vi svært sjelden forstår oss på...jeg har selv truffet mange slike menn jeg så svært gjerne skulle ønske jeg forelsket meg i, men som jeg ikke gjør det med alikvel :-) Men hun kunne nå gitt det en sjanse til. Noen ganger kommer jo ikke forelskelsen helt med en gang. Må jo gi hverandre sjansen til å bli litt kjent. Jeg forelsker meg svært sjelden, og kan gjerne date en mann i en måned. Har det ikke skjedd til da får jeg ta det som et tegn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Del Skrevet 2. juli 2007 Når man kan sitte ved siden av hverandre-med en man nesten ikke har møtt og likevel trives og ikke ville videre.. Når det er varme kyss som spres i hver eneste krok i kroppen, når man føler innvendig at det er riktig, ja da er det kjemi. Ingen kjemi-ingen forhold, slik er livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 6. juli 2007 #6 Del Skrevet 6. juli 2007 Herregud! enda ei som venter på den perfekte prinsen Jeg forstår deg. Men er det den instillinga hun har, så er hun ikke den rette likevel. Bedre å finne det ut nå enn senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Del Skrevet 7. juli 2007 Vi kan ikke beskylde henen for å vente på den perfekte prinsen... Hun var bare ikke forelsket da, vet du. Det er vel en ærlig sak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå