Gå til innhold

Bryllupsmiddag for 4 pers i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal gifte oss i det stille i Trondheim, og gå ut og spise sammen med forloverne etterpå. Vi vet ikke helt hvor vi skal gå, men ønsker å spise på et "fint" sted. Ønsker derfor tips til hvor vi kan gå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må bare bli Emilies i Erling Skakkes gt vis a vis Trøndelag Teater. Uten tvil Trondheims beste restaurant. Den er av den typen restaurant som legger opp menyen etter hva slags råvarer de har. Servicen er utmerket og lokalene er små og intime.

Skrevet

Credo? To Rom og kjøkken (har fantastisk hjort!)?

Skrevet

Credo kan etter min mening ikke sammenlignes med Emilies hva mat og service angår. To rom og kjøkken har jeg ikke testet ut.

Skrevet (endret)

Emilies er veldig bra, men ligger i litt triste omgivelser. Men gitt at man liker menyen ( noe man bør) er det utmerket. God service og nydelig mat.

Men jeg er vel så positiv til credo. Synes både mat og service er utmerket også her.

Selv har jeg sansen for Chablis, fint uten å være stivt. Jeg elsker atmosfæren på bakklandet. Men har dessverre hørt at andre har hatt negative opplevelser her, men aldri selv.

Men den beste maten har jeg fått på SAS-hotellets (royal garden) Prins Olav Grill. Navnet høres ikke fint ut, men det er virkelig flott der. Stilfulle lokaler og anerjent kjøkken. Jeg anbefaler å gå her!

Jeg glemte Havfruen hvis man er glad i sjømat. DEILIG mat!

:sikle: Jeg blir sulten jeg. Lykke til med valget!

Endret av Bare Bea
Gjest frulou
Skrevet

Jeg setter også Credo høyere enn Emilie,men for bryllupsmiddag, tror jeg kanskje også jeg ville valgt Chablis eller prins Olav grill, som Bare Bea nevner.Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...