Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe en Mei Tai til å bære vår 4 mnd gamle baby i.

Problemet er at jeg ikke har peiling på hvilke type jeg skal velge.

Det er ønskelig at mannen kan bære også..

Eg det noen som har erfaring og kan gi noen gode tips, blir jeg veeeldig glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på bæreforumet tettinntil.com? Der er det mange som bruker meitai, og mange typer meitaier som selges. Selv har jeg en fra krusedull.net som jeg har vært superfornøyd med, selv om den ikke er så polstret som andre vil ha. Smak og behag.

Pappaer liker ofte litt nøytrale meitaier, vi har feks en som er mønstret på den ene siden, og svart på den andre, sånn at man kan ha den siden ut som man er mest komfortabel med.

Skrevet

Oj, så ikke denne tråden før nå!

Anbefaler deg å ta en titt på tettinntil.com ja

Der er det masse tips og hjelp å få!

Det er mange som syr mei taier for salg, velg en du synes ser pen ut. Det er ikke så store forskjellene på dem... Hvis du vil ha litt hjelp til å komme igang kan du kontakte en bærehjelper på tettinntil, eller bli med på ett treff og få teste litt forskjellig.

Selv har jeg noen sjal, slynge, ergo og noen mei taier. Mei taiene har jeg sydd selv, litt forskjellige former/fasonger og jeg trives med alle.

Gjest Gjest
Skrevet

Eneste erfaringen jeg har er fra å se det - og det ser raddis ut!

Skrevet
Eneste erfaringen jeg har er fra å se det - og det ser raddis ut!

Eh, javel?

Jaja, du skulle ha prøvd da vet du, og kjent forskjellen på å bære i mei tai og BabyBjørn. Forskjellen er stor, og brukstiden er mye lengre med en mei tai. Og de ser da virkelig like forskjellige ut som natt og dag, alle mulige slags stoffer og mønstre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...