Gjest Verdens verste husmor Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Om det er noen her som baksnakker/sladrer om andre, kan dere gjøre meg en liten tjeneste? Ikke ta utgangspunkt i at den som blir sladret om har dårlig hørsel, eller er så dum at h*n ikke skjønner at det er h*n det blir snakket om... Ha i alle fall anstendighet nok til å senke stemmen og/eller vente til personen er utenfør hørevidde. Men egentlig skulle jeg ønsket at alle hadde klart å leve etter mottoet: Har du noe å si om en person, si det til den personen det angår. Vil du ikke ta det opp med den det gjelder, da er det ikke viktig nok, og da kan du holde det for deg selv! Hilsen en forbigående irritert husmor!
Frigg Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Er helt enig med deg der! Og dette gjelder spesielt jenter/damer, gjør det ikke? Eller tar jeg helt feil? Hvis det er noe man mener om en person, så ta det opp med vedkommende i stedet for å slarve og baksnakke personen! Eller er det slik at vi er så feige at vi ikke tørr å stå for det vi egentlig mener når det kommer til stykke? Jeg har aldri helt skjønt meg på oss damer jeg når det kommer til dette :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå