Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Veslemeg
Skrevet

Jeg har nettopp tatt på meg dekkstiften fra Actuality (coll 2000) som de selger på Kappahl og smurt den over hele fjeset som om det var en underlagskrem. Og pudder over. Det er ca 15 min siden jeg tok den på og alt nå ser det stygt ut! Jeg har vanskelig for å beskrive hvordan huden ser ut nå men det ser ikke naturlig ut! Men med en gang jeg hadde tatt den på så jo huden perfekt ut jo! Dessuten stinker den litt... Griseaktig! Jeg ser så kvisete idag og jeg skal straks ut og jeg ville se litt bra ut men jeg har ikke noen gode underlagskremer liggende! Orangje er de alle sammen... Bare dekkstiften har fin farge... HJELP?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg har nettopp tatt på meg dekkstiften fra Actuality (coll 2000) som de selger på Kappahl og smurt den over hele fjeset som om det var en underlagskrem. Og pudder over. Det er ca 15 min siden jeg tok den på og alt nå ser det stygt ut! Jeg har vanskelig for å beskrive hvordan huden ser ut nå men det ser ikke naturlig ut! Men med en gang jeg hadde tatt den på så jo huden perfekt ut jo! Dessuten stinker den litt... Griseaktig! Jeg ser så kvisete idag og jeg skal straks ut og jeg ville se litt bra ut men jeg har ikke noen gode underlagskremer liggende! Orangje er de alle sammen... Bare dekkstiften har fin farge... HJELP?!

Dette må være en spøk, eller en totalt talentløs fjortis (merkevalget tyder på det siste).

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

det er vel ikke nødvendig å kritisere dama om hun bruker det merket,ikke alle har råd til å gå rundt på parfymeriene å plukke med seg det de har lyst til,som dere tydeligvis har! jeg anbefaler isadora velvet touch,jeg er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Vask det av og bruk dekkstiften til det den er ment for!

:hoho:

Unnskyld - stygt å le om du mente det alvorlig, men jeg fikk bilder i hodet mitt...!

Amarone

Skrevet

Det sier seg selv at når man bruker en dekkstift som underlagskrem blir resultatet dårlig. Dessuten blir urenhetene bare værre om du dekker dem til med alt mulig rart. Bruk heller noen som ikke tetter porene og som har pleiende og utrensende egenskaper.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
det er vel ikke nødvendig å kritisere dama om hun bruker det merket,ikke alle har råd til å gå rundt på parfymeriene å plukke med seg det de har lyst til,som dere tydeligvis har!   jeg anbefaler isadora velvet touch,jeg er kjempefornøyd med den.

Jeg kritiserer ikke pga. merket, men med mindre du er dum i hodet så vet du at dekkstift ikke skal brukes som underlagskrem.

IDIOTER!

Milla

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Du ser i alle fall mye bedre ut med et rent ansikt og noen kviser enn med dekkstift i hele ansiktet.

Jeg legger ikke så godt merke til kviser, men ditt ansikt hadde jeg garantert lagt merke til om jeg traff deg i kveld.

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er seriøst ment eller ikke. Er det seriøst, må du ha vært litt av et syn i dag!!

Skal du skjule kviser bør du heller bruke et dekkende pudder som feks Kanebo. Med dekkstift i hele ansiktet kan du lett se glinsende og gulaktig ut.

Skrevet

:hoho:

Unnskyld at jeg ler, men dette må vel være en spøk. Dekkstift som underlagskrem????? Hva slags resultat hadde du ventet deg egentlig???

Dekkstift er dekkstift og foundation er foundation!!!

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...