Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt Bodyshop solpudder, Meteorites pudderkuler fra Guerlqain, Bodyshops shimmerkubes öyeskygger og IsaDora öyeskygger ble gjennomvått!!!! Jeg har forsökt å skylle av det i rent vann, og legge til törk, men vet ikke åssen dette blir jeg??? Noen som vet om det er ödelagt? Det falt i en balje som en diiiger siklende hund på strl. med en liten ponny drikker av. Stod på en vaskemaskin som var på og datt nedi baljen med sikkel og vann og lå vel der en times tid. Alt var gjennomtrukket. Mascara, kajal o.l. gikk det jo greit med, kostene har jeg vasket med shampoovann, men dette pudderet og öyeskyggene var det väre med...attpåtil fölte jeg for å skylle det ytterligere liksom pga. hundegreier. Er SÅ deppa og håper det går bra, men er ikke så hyggelig å tenke på hvor det har värt da....

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg drepte en mobiltelefon på den måten; dét var ikke gøy, for å si det sånn.

Ang. sminken må du vel bare se det an, tror jeg.

Skrevet
Jeg drepte en mobiltelefon på den måten; dét var ikke gøy, for å si det sånn.

Ang. sminken må du vel bare se det an, tror jeg.

Ja, äsj!!! Beholderen til Guerlainkulene gikk jo i opplösning og da...men får bare ha de i en krukke eller noe når jeg komme rhjem. Huff, er så lei meg...også DEN grisebaljen da. rgh...har ikke lyst å bruke det mer, men det var ganske nytt...kanskje jeg kan börste godt ned på ihvertfall solpudderet og öyeskyggene...men det var jo gjennomvått. og kulene blir vanselig å få bort ytterste lag på. Er kjempetrist...:(

Skrevet
Ja, äsj!!! Beholderen til Guerlainkulene gikk jo i opplösning og da...men får bare ha de i en krukke eller noe når jeg komme rhjem. Huff, er så lei meg...også DEN grisebaljen da. rgh...har ikke lyst å bruke det mer, men det var ganske nytt...kanskje jeg kan börste godt ned på ihvertfall solpudderet og öyeskyggene...men det var jo gjennomvått. og kulene blir vanselig å få bort ytterste lag på. Er kjempetrist...:(

Uff, det går nok bra... Du får kjøpe deg ny make up da..og unne deg noen ekstra ting pga. ulykken :)

Skrevet

Fristende å stappe sminketrynet ditt i hundebalja også...

:hoho:

Skrevet
Fristende å stappe sminketrynet ditt i hundebalja også...

:hoho:

Ja ikke sant *ler* men fy sören. så utrolig snill en av de faste jentene her inne er...hun tilböd seg at jeg kunne få hennes Guerlainkuler da hun ikke bruker de selv :) Jeg er skikkelig rört og synes det er fantastisk at fremmede mennesker kan väre så snille :) Ut av en skikkelig kjip opplevelse, kom det noe mer verdifult enn makeup! Smiler fra öre til öre jeg nå :)

Skrevet

kimse Imse,det der var ikke pen sagt av deg.

Fy,slem bisk :ler:

Gjest Gjest_kitekatt_*
Skrevet

Fikk skrapet av alt det våte på öyeskygger og solpudder og kastet Guerlainkulene. Tapet ble lite ihvertfall :) Var så glad når jeg så vannet ikke hadde trukket seg helt gjennom sminken. Så det har gått greit :) Ville nok ikke fixa å brukt det hvis jeg ikke var sikker på jeg fikk av alt vannet ;) De kulene kommer ikke i närheten av ansiktet mitt ihvertfall, men nå får jeg jo nye. Men det andre funka :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Synes det høres litt dissent ut å fortsette å bruke sminken, jeg.. Jeg vil kjøpt nytt!

Skrevet

En venninne av meg var så uheldig en gang at to 1/2 l ølbokser lakk, og sølte ut hele vaske hennes. All sminka stinka øl og var klissvåt! Men etter at det tørka var det like fint, stinka bare utrolig øl av pudder, rouge og øyenskygger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...