KimseImse Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har du noengang blitt forsøkt sjekket opp av noen av samme kjønn som deg? Hva gjorde du? Ble du smigret? Kvalm? Smånysgjerrig? Flørtet du med eller avviste du kort og brutalt - eller bare overså du hele greia??
Gjest joda Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Har opplevd det flere ganger. Når det har skjedd på byn har det gått fint. Enkelt å avvise. Værre når det skjer i jobbsammenheng synes jeg. Når du får en kunde inn på kontoret som plutselig begynner å :rødme: og invitere. Jeg synes det er veldig ubehagelig. Jeg er godt gift med en mann og har absolutt ingen interesser i deres retning.
Gjest StockDama Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Å bli lagt ann på av en som er samme kjønn eller motsatt kjønn spiller lite rolle for meg. Å bli sjekka opp er like "blæh" uansett.
Gjest Mayamor Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror ikke at jeg ville tenkt tanken at jeg ble sjekket opp av en annen jente; heller at den jenten likte meg som en person/ny potensielll venninne...
gompen Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Har ikke blitt direkte sjekket opp, men hadde en flørt på gang med en veldig søt jente. *sukk*
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Nei det har heldigvis ikke skjedd. Tror jeg ville følt det ubehagelig, unaturlig og provoserende. Akkurat som jeg ville følt det hvis en som var veldig mye eldre/yngre hadde sjekka meg opp.
Amalie_85 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Blitt sjekka opp noen ganger ja av samme kjønn, første gang var det bare ekkelt. Men da var det greit neste gang å bare si det på en pen måte at jeg gikk bare den ene veien!
la Flaca Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jada. Höydaren var da storebroren til eksen og kona hans nærmest antastet meg på hyttetur. Stakkars eksen, først fersket han broren sin i et innbitt forsøk på å få tunga ned i halsen min ute på kjøkkenet, og senere svigerinnen i det hun hev seg over meg i sofaen. Hun påstå at hun hadde vært forelska i meg lenge, men jeg tror ikke hun var helt "stabil" for å si det sånn. Trøndersk heimbrent kan også ha noe med det å gjøre. Har også opplevd det i studiesammenheng, alltid med jenter jeg har kjent ganske godt. Lurer på om det er noe rart med meg. Har alltid likt å flørte med folk generelt, kanskje det er årsaken... Syns ikke det er noe ekkelt å bli sjekka opp av samme kjønn, bare koslig - eller det kommer an på hvordan dama er.
Gjest Pax Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Ja, flere ganger. Har ikke blitt støtt av det.
LilleLy Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Ja, og det har bare skjedd en gang.. husker det veldig godt, og det var ikke tvil.. har siden bare lurt litt på hvorfor.. siden jeg ankom selskapet med en mann... men er jo selvsagt litt festlig uansett
Gjest Elastica Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Ja, det har skjedd noen få ganger, og jeg har hverken blitt støtt eller synes det er ekkelt. Egentlig har det vært litt smigrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå