Gjest Emera Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Datteren min på ti skal være brudepike i sommer. Jeg tenkte å ha håret løst med krøll nederst. Kanskje binde håret på sidene opp bak på hodet. Hun har langt typisk jentehår. Hva må jeg bruke av produkter for å få krøllene til å holde? Bør jeg bruke hårruller på forhånd, eller klarer det seg med krølltang? Bruker så lite sånt selv, så jeg har ikke så mye peiling på hva som duger.
Elbereth Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Datteren min har langt hår som er nokså glatt, og de eneste krøllene som holder på henne er hårruller. Jeg ruller vått hår opp på store ruller, sånn at det blir korketrekkere. Når rullene tas ut, har jeg samlet panne- og sidehåret oppe på krona, vridd det rundt og festet med en stor spenne. Så bruker jeg spray for å fiksere krøllene. Det er en kledelig frisyre som er veldig enkel og holder hele dagen.
Gjest Emera Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Datteren min har langt hår som er nokså glatt, og de eneste krøllene som holder på henne er hårruller. Jeg ruller vått hår opp på store ruller, sånn at det blir korketrekkere. Når rullene tas ut, har jeg samlet panne- og sidehåret oppe på krona, vridd det rundt og festet med en stor spenne. Så bruker jeg spray for å fiksere krøllene. Det er en kledelig frisyre som er veldig enkel og holder hele dagen. Takk skal du ha, skal prøves ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå