Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg var sammen med exen min ble jeg veldig interessert i kulturen og landet han kom fra.

Jeg lærte meg såpass mye av språket hans at jeg nå kan nok til å forstå det.

Jeg er nå sammen med en annen, som jeg elsker, men interessen for landet og kulturen til exen min har jeg fortsatt.

Jeg har ikke sagt noe om exene mine, og han har aldri spurt.

Han har lagt merke til min interesse for denne kulturen, og spurt meg hvorfor jeg har stoff om det, hvorfor jeg liker det.

Jeg er jo ikke interessert i det pågrunn av exen min, men jeg er redd det er det han vil tro hvis jeg nevner at jeg var sammen med en fra det landet.

Han vil nok erge seg over alt som har med denne kulturen å gjøre hvis han vet det.

Burde jeg kaste alt for å få vekk mistanken hans?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nina79_*
Skrevet

Hei

Jeg syns du selvfølgelig kan holde på interessen, trenger jo ikke si noe til kjæresten din om x-en din. Bare si det som det er, at du interesserer deg for landet og kulturen.. For det er jo slik det er.. ?!Om han får vite at du har vært sammen med en fra det landet så kan han jo ikke si noe på det uansett..

Lykke til og kos deg videre med læren om det landet og kulturen :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se at du ikke kan eller bør nevne noe om eksen - det var vel pga ham du i utgangspunktet ble interessert i landet og kulturen? Jeg synes nesten det virker rarere å IKKE nevne ham når det først er snakk om kunnskapen eller bøkene dine. Det er heller ikke unormalt at man kan ha fått en interesse gjennom venner eller kjærester (for min del musikk og sykling...), uten at det betyr at man føler noe for en eks at man fortsatt er aktiv innen det man lærte av hverandre...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor kan du ikke si noe om eksen til din nåværende kjæreste? Et forhold trenger åpenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...