Varsia Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg tåler sånn omtrent null sol, og er derfor avhengig av solkrem når godværet slår til. Er det noen som kan anbefale en solkrem, spesielt til ansiktet, som ikke er så fet? Begynner å bli bli av å gå rundt som et oljetryne. Varmen gjør det ikke akkurat bedre. Har prøvd forskjellige sol-geler også som ikke skal være fetende... Ja, liksom. Hjalp ikke en døyt, folk kunne jo speile seg på nesa mi. Så, ja, vær så snill, gi meg noen gode råd. Og fortell gjerne hvor jeg får tak i kremen (apotek/parfymeri)
Gjest Deception Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Vichy har en flytende solkrem til ansiktet med faktor 50+; oljefri og gode solfiltre.
Gjest Mediocre-gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har Mary Kay sin solkrem, SPF 15. Synes den er god for min hud som er blandet, men blir ofte fet i t-sonen om sommeren. Den er litt dyr å bruke over hele kroppen da, men passer fint til ansiktet
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Dermalogica sin, den som er beregnet på fet hud. Solfaktor 20.
heffalumpen Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Som nevnt... Vichy... De har solkremer til ansiktet som er beregnet på fet hud
ehv61 Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 DERALOGICA Ingen over,ved siden av eller under for den sakens skyld
Gjest Deception Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 DERALOGICA Ingen over,ved siden av eller under for den sakens skyld Hva mener du egentlig med "ingen under" her? Betyr det at den er verre enn verst, eller at det er den eneste solkremen som finnes? :kaffe:
Ce'Nedra Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Er fornøyd med MD sin, slipper fet hud og kviser
kathrine79 Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Jeg bruker en fra Clarins, veldig fornøyd med den.
Varsia Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 Tusen, tusen takk for svar... Da blir det solkrem-shopping i morgen!
Parfumfreek Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med Md Formulations, iallefall foreløpig .. (har jo ikke vært så veeeldig mye godvær akkurat da) Jeg pleier å få både eksem og kviser av sol/solkrem, men det ser ut til å gå fint med Md Formulations (faktor 30, og jeg har den med farge)
Gjest Vampyra Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Ettersom jeg vanligvis bruker kremer fra body shop, prøvde jeg meg på body shop sin ansiktskrem med solfaktor 15 i samme serie, og denne var super! Jeg hadde store planer om å kjøpe MD sin, men ettersom jeg fikk denne til litt over 100-lappen slo jeg til
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 Den beste er; La Roche 50 + fra apoteket Den funker fett, til og med under foundations/pudder.
Gjest Mediocre_gjest Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med Md Formulations, iallefall foreløpig .. (har jo ikke vært så veeeldig mye godvær akkurat da) Jeg pleier å få både eksem og kviser av sol/solkrem, men det ser ut til å gå fint med Md Formulations (faktor 30, og jeg har den med farge) Denne du har ?
Gjest Vampyra Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Denne du har ? Nå er ikke jeg henne, men jeg antar at det ikke er den, siden produktet du linker til er MD skincare, mens hun snakker om en krem fra MD formulations.
Parfumfreek Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Denne du har ? Denne er det (jeg betalte mindre enn dette): http://cgi.ebay.com/MD-Formulations-Sun-To...3QQcmdZViewItem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå