Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Nå har jeg en gammel 14", men ønsker en litt større widescreen/flatskjerm. Hvordan er en 15" flatskjerm i forhold til den jeg har fra før? Er den like høy, men bredere? Eller er den like bred og ikke lavere i høyden? Eller er det diagonalen som er 15"? Hva er vanlig størrelse for vanlig hjemmebruk? (for den gamle typen var det vel 24" som ble regnet som vanlig). Ønsker ingen monster TV hjemme, men litt større enn den 14" jeg nå har. Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Vi har 26" nå. Fornøyd med den. Synes ikke den er for stor. Tror jeg ville valg 32" LCD hvis jeg skulle kjøpt ny TV.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Når vi byttet gikk vi til 32" LCD. Vurderte lenge 37" men pga avstanden mellom tv og sofa ble den for stor.
mariposa Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Har 37" LCD i stuen og 26"LCD på soverommet. Det var størrelse på rom og avstand til TV som avgjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå