Gjest Tristessa Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Noen som har sett denne filmen? Tenkte meg en tur på kino kveld for å feire at jeg er ferdig med nynorskstil og at det er helg og en masse andre påskudd for å gjøre noe gøy, og lurte på om det var noen synspunkt på den? Traileren var i det minste en fryd for øyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Filmen var bra, jeg så den på onsdag. Og en helt vanvittig historie! Og når den att på til er sann! Morsom, underholdende, men ikke verdens beste film. Verd og se, men det er kun grei underholdning, ikke film til ettertanke osv. En sterk 4'er vil jeg si. diCaprio er uansett alltid verd å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. mars 2003 #3 Del Skrevet 14. mars 2003 Ooh, jeg likte den godt jeg! Veldig stilig, en kan se at Spielberg har kost seg mens han lagde den. Stil og musikk var absolutt godt gjennomført, og Leonardo Di Caprio gjorde seg veldig godt i rollen som Frank Abagnale jr., og er det noe jeg synes Tom Hanks passer godt til, er det rollen som gretten og bitter ensom mann. Definitivt en fryd for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 God underholdning var det, men å si at det er en sann historie er en mild overdrivelse. På slutten av rulleteksten sto det ikke "Basert på en sann historie" slik det vanligvis står når de har forandra en sann historie til det ugjenkjennelige. Nei, det sto "Inspirert av en sann historie", hvilket i klartekst betyr at de overhørte historien i en samtale på en bar, og at han som fortalte mente å ha hørt at historien var sann Men for all del, bra film, god underholdning. Jeg forlanger ikke mere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 15. mars 2003 #5 Del Skrevet 15. mars 2003 Tja, inspirert av en sann historie - da er vel grunnhistorien sann, men de har smørt litt tykt på her og der? Her er historien om den virkelige Abagnale: http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/02/.../06/360829.html Har ennå ikke sett filmen, men har store planer om å se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 Den virkelige Frank Abagnale var med under innspillingen av denne filmen og var sammen med Leonardo og Tom Hanks ved premieren i Europa, så han har nok godkjent denne versjonen. Filmen var glimrende og historien er jo uansett helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå