Gjest loren Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Tenkte noen her inne kanskje har undersøkt litt i forkant av bryllupet og derfor vet litt.. Skal ha dåp i en kirke i Lørenskog, og kommer til å bli ca 30 til middag. Greia er at jeg er lite kjent i området sånn egentlig, har bodd her i 2 år, men ikke akkurat tenkt på selskapslokaler før =P Har ikke mange kriterier, annet enn at det bør være lett å finne, da det kommer en del gjester fra andre kanter av landet. Et annet kriterie er at det skal gå an å lage mat der selv. Skal ha sodd, og tviler på at det er en standard for noe cateringfirma i denne delen av landet... Også gjør det jo ikke noe om det ikke er kjemepdyrt Når jeg søker finner jeg ikke så mye annet enn Losby Gods, og der kan man vel ikke lage mat selv akkurat =P Ikke kan jeg se for meg det er særlig billig heller
MayaM Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hei hei! Jeg har bodd på Løresnkog i 5 år, men er ikke bevandret. Har nå flyttet litt unna Men jeg har ei veninne som er bedre kjent. Jeg har vært på 2 ulike lokaler som tilfredstiller deg, men jeg husker pokker meg ikke helt hva dem heter. Det ene ligger på fjellhamar. Ellers har jeg hørt om noe som heter Smørbrød sentralen eller noe. Men jeg skal høre med veninna mi jeg. Endret 1. juli 2007 av MayaM
Gjest loren Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Hadde vært supert om du kunne hørt med henne =D Skal døpe i Fjellhamarkirka, så på Fjellhamar hadde jo vært supert
MayaM Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hei! Har nå snakket med min veninne. Hun nevner steder som heter: Røykås Dovre Margaretalia barnehage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå