Gå til innhold

Ditt Bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Trulte 25
Skrevet

Hei alle sammen!!

Har kjøpt siste utgaven av Ditt Bryllup, Det var litt av ett blad i år.

Likte så godt at de også har med "store moddeler"

Hva synes Dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er bra, da får store bruder vite hvilke muligheter de har!

Gjest julie28
Skrevet

Fint med modeller i flere størrelser ja. Det er jo ikke bare "sylfider" som gifter seg ! Synes billedseriene både viser kjolene godt, og er flotte/stilige bilder. Skal ikke gifte meg før om ett år, men har allerede lest flere magasiner, og jeg synes faktisk Ditt Bryllup er noe av det bedre jeg har sett ! Ellers så synes jeg barneserien var helt herlig. Skulle nesten ønske at jeg hadde en liten brudepike å style opp...

Skrevet

Bra at de har modeller i alle størrelser, det er altfor sjelden det er store modeller i bryllupsblader eller andre "dameblader".

Enig i at Ditt Bryllup er et av de bedre bryllupsbladene. Bryllupsmagasinet er HELT elendig. Ellers liker jeg In Style godt - men med min lommebok egner det bladet seg best til å drømme over. En del heftige prislapper på de designkjolene, ja. :)

Gjest june elise
Skrevet

Har ikke kjøpt det enda, men det skal jeg jammen gjøre.

Gjest Madden
Skrevet

Det var jammen på tide spør du meg!! :D

• 2 uker senere...
Gjest gifter meg 10mai
Skrevet

Synes det var et kjempebra blad i år, har fjorårets utgave også. Synes de har blitt mye bedre.

Det var jo over 320 sider med masse interessant, synes kanskje spesielt at bryllupsplanleggeren er fin, der kan man jo følge med og være sikker på at man ikke glemmer noe.

Gleder meg til min dag.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...