Gjest _ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Bruker for tiden mineralfoundation fra lilylolo og er forsåvidt fornøyd med den. Imidlertid kunne jeg gjerne ønsket meg at den var litt mindre matt (selv om den ikke er like matt som pudder. bruker gjerne mattende pudder på nesa i tillegg) Det er jo masse merker å velge mellom nå og har hørt at f.eks id sine foundations er mindre matte (men med skimmer??), og at everydayminerals har ulike matthetsgrader man kan velge mellom. Men hvordan er de ulike merkene og typene innenfor hvert merke opp mot hverandre? Tips fra noen som har prøvd flere merker og hvordan de evt. kan "rangeres" ift matthet?
Gjest Deception Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg fikk noen prøver på Lily Lolo, og synes finishen var litt for tørr, og ikke så finmalt. Ellers har jeg erfaring med ID (vanskelig å finne fargematch, begrenset utvalg), som er litt skimrende, og gloMinerals, hvor den løse har litt skimmer, mens den pressede er litt mattere. GloMinerals finnes i veldig mange farger, så der er det lettere å finne riktig farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå