Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hvilket tlfnr bør jeg lagre før jeg drar på ferie til den ytterste nøgne ø? Antar at behovet for sivilisasjon vil melde seg, og da kan det være greit å ha noe på lur. Så hvor ringer jeg når jeg skal bestille hotell i Bergen? Ikke altfor dyrt, og ikke altfor usentralt.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 YMCA vandrehjem ligger sentralt og er ikke alt for dyrt hvis flere deler rom.
Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 *slenger inn tilleggsinformasjon om at jeg har med meg to små barn, er gift, i tredveåra og er ferdig med å reise på lavbudsjett med ryggsekk. Er over i koffert og setter krav som eget rom og bad til meg og familien* Ellers takk for tipset
Gjest Jonny Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hei du eg ville ha prøvd å søke via www.hotelweb.no mvh jonny lykke til - Bergen e ein herleg by - både for små og store
Gjest jonny Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 sorry - ska visst vere to ll-ar i hotell - www.hotellweb.no
ToveM Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Har du coop-kort (eller evt kjenner noen som har) da kan du bestille via Coop hotell kupp. Da får du to netter for to personer for 1300,-, ( sikkert mulighet for ekstrasenger for barn også)
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Citybox har dobbeltrom til ca 600 kr( m/ bad). Det er helt greit, ikke tv på rommene. Ligger også ganske sentralt.
meta2 Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Er gift og har tre barn, men skal bo på vandrehejm i ferien. Helt topp det. Hotell i Bergen kan være vanskelig å få. Mannen fikk to kollegga fra Oslo over, og de endte opp i Norheimsund. Masse turister i Bergen nå. Lykke til med rom jakt. Holder på med husvask, får gjester som skal overnatte hos oss noen dager. Det kommer 14 stykker, og alle får ikke plass hos svigermor.
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Hei! Et billig og bra hotell er rica travel, det ligger i sentrum. Be om å få rica sommmerpass. Ellers så har du jo marken gjesthus. Det ligger i en av gågatene i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå