Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Eg må kjøpa meg ny ansiktskrem (dagkrem), men eg er så usikker på korleis eg skal kjøpa :klø: No har eg ein frå Estee Lauder (Hydra Complete), og har eigentleg vore nøgd med den. Eg er veldig glad i gelaktige kremar, og har vel eigentleg også lyst å prøva noko nytt. Var kjapt innom eit parfymeri i går og såg meg litt rundt. Er det nokon som har prøvd Dior Hydra Action? Eller har anbefalingar til andre? Hudtypen min er vel helst tørr, men kan få kviser og vera litt feit i t-sona. Har av og til reagert på sterke produkt (til dømes Vichy og Garnier). Må ha ny så fort som mogleg
Gjest Deception Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har brukt HydrAction for veldig tørr hud, og den var god, men i meste laget på denne årstiden. Men den finnes i flere varianter, så du finner garantert en som passer; den for normal-tørr hud kan sikkert være fin for deg. Ikke lukter den altfor sterkt, heller. Ellers kan du prøve Clarins Hydra-Balance (eller noe slikt). Også ganske lett, men gir masse fukt.
Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Er HydraAction forresten ny? Eller har du brukt den lenge? Den høyrest jo ganske passande ut! Kanskje eg skulle prøvd den... Clarins har eg på følelsen av at luktar litt mykje? Hadde ein handkrem frå Clarins og den var veeeldig sterk lukt av. At den gir masse fukt er jo ganske bra. Veit du kva prisen ligg på på denne? Kjøper du ansiktskrem via nettet eller i butikk?
Gjest Deception Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 HydrAction har nok vært på markedet i et par år, kan jeg tenke meg? Jeg kjøpte som sagt Extreme Creme derfra i vinter da huden min var totalt umulig (=kjempetørr), men akkurat nå ville den nok vært for mye for meg, selv om huden er tørr, er den ikke like tørr som i vinter. Jeg har også fuktserumet i samme serie, og det er nydelig, men dyrt. Produktene får et stort pluss fordi de ikke lukter så sterkt som andre parfymeriserier. Anmeldelsene på MUA er også positive. Jeg kjøpte i normalt parfymeri, og kommer nok til å kjøpe om igjen.
Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Eg får sjå litt nærare kva type kremar dei har, såg dei hadde ein gel og eg må innrømma at eg er veldig nysgjerrig på den Kva er MUA?
Gjest Blanca Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hva med klassikeren Active Moist fra Dermalogica? Den inneholder mye fukt og lite fett, og burde passe en normal/tørr hud med fet t-sone, iallefall nå på sommeren. Jeg fikk også en prøve på Biotherm Multi Recharge nylig, og det er en krem jeg vurderer å kjøpe selv til denne årstiden. Den passer til en normal/tørr hud, har spf 15 og dufter nydelig av ville bringebær.
Gjest Deception Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 va er MUA? www.makeupalley.com=>div. diskusjonsfora (litt overveldende)masse produktanmeldelser i en enorm database.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Eg får sjå litt nærare kva type kremar dei har, såg dei hadde ein gel og eg må innrømma at eg er veldig nysgjerrig på den Kva er MUA? makeupalley tipper jeg
Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Takk for innlegg, Blanca Active Moist har eg ein tube av, som eg faktisk ikkje brukte opp Eg likte ikkje den så godt sidan eg fekk fullt av kviser av den. Nokon sa dette var vanleg sidan den fekk ut "dritten", men eg blei litt småredd og skifta til Estee Lauder. Har fleire opplevd å få kviser av den? Ansiktskrem som luktar ville bringebær Den høyrtest også litt lur ut. Skal sjekka ut den også på parfymeriet neste gong. Kva farge er det på krukka? Produktanmeldelsar er jo kjempelurt, den må sjekkast ut Endret 1. juli 2007 av Discokula
Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 makeupalley tipper jeg Du er godt oppdatert du også
Gjest Deception Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Skal sjekka ut den også på parfymeriet neste gong. Kva farge er det på krukka? Jeg tror den er oransje. Jeg ble også nysgjerrig, men skal holde meg i skinnet; pga. litt kriser på det personlige plan i det siste har huden min godt av litt fred og ro framover.
Gjest Blanca Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Ansiktskrem som luktar ville bringebær Den høyrtest også litt lur ut. Skal sjekka ut den også på parfymeriet neste gong. Kva farge er det på krukka? Produktanmeldelsar er jo kjempelurt, den må sjekkast ut Krukken er oransje. Mulig den er for fet for deg, men du får sikkert en prøve om du spør. Og, ja, MUA er fine greier for produktfrelste .
Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2007 Hadde håpa det var ein fin vill-bringebær-farge på den Men oransj will do! Ja, huden har nok sikkert ikkje godt av altfor mykje eksperimentering, men du kan jo testa den ut når alt har roa seg og huden får lyst på ville bringebær
Søtpotita Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. juli 2007 Ja, får ein prøvar? Eg har ikkje turt å spørra Kanskje eg skal drista meg til det neste gong MUA skal bli min nye bibel
Gjest Blanca Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Ja, får ein prøvar? Eg har ikkje turt å spørra Kanskje eg skal drista meg til det neste gong MUA skal bli min nye bibel Mange parfymeridamer vokter prøvene sine som de skulle vært deres egne barn, men du er jo kunden og prøvene er der for deg . Om de ikke har en ferdig prøve fra produsenten kan du få de til å lage en prøve i en liten krukke.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #16 Skrevet 1. juli 2007 Lumene arctic aqva fås kjøpt kun på vita - den er mørkeblå. Den er fuktighetsgivende eller Nivea visage aqva ett eller annet... husker ikke.. men den er lyseblå tror man får kjøpt den på cubus eller vita. Eller du kan prøve en krem for blandingshud med mineraler: Nivea young den er også lyseblå.. men det er en tube
Lola83 Skrevet 1. juli 2007 #17 Skrevet 1. juli 2007 Hvis den ikke allerede er ødelagt, så er rens det eneste som hjelper Du kan jo levere den du da om hun ikke tørr. Hello, it's Chanel ! Jeg vil anbefale deg Active moist eller Skin smoothing creme, begge fra Dermalogica. Fantastiske produkter
kathrine79 Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Hudtypen min er vel helst tørr, men kan få kviser og vera litt feit i t-sona. Har av og til reagert på sterke produkt (til dømes Vichy og Garnier). Må ha ny så fort som mogleg Jeg har akkurat samme hudtype og har funnet en serie som passer meg perfekt, Biotherm Biopur. Gelèkrem, rensegele og ansiktsvann. Relativt rimelige er de også. Mildt parfymert. Kremen trekker inn med en gang og legger ikke igjen fet hinne
Søtpotita Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. juli 2007 Takk for fleire svar her Idag fekk eg prøve på Biotherm Multi Recharge (reklame på t-bana er irriterande... ) og Dior HydrAction. Så no skal dei testast ut Er det nokon som veit kva ein må betala i toll (sånn ca.) dersom ein kjøper ein krem for ca 300 kroner via Strawberrynet?
Gjest Blanca Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 Er det nokon som veit kva ein må betala i toll (sånn ca.) dersom ein kjøper ein krem for ca 300 kroner via Strawberrynet? Du må betale 25% moms = 75 kr + ca. 80 kr i gebyr til posten .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå