Gå til innhold

TiGi Fashionista shampo og balsam?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Frisøren som klippet meg i går, mente at Fashionista-produktene for farget hår kunne være noe for håret mitt. Selv er jeg skeptisk til Tigi etter litt prøving og mye feiling for noen år tilbake.

Men har noen prøvd de aktuelle produktene? Er de "yay" eller "nay"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Frisøren som klippet meg i går, mente at Fashionista-produktene for farget hår kunne være noe for håret mitt. Selv er jeg skeptisk til Tigi etter litt prøving og mye feiling for noen år tilbake.

Men har noen prøvd de aktuelle produktene? Er de "yay" eller "nay"?

Jeg har faktisk shampoen! Før hadde jeg dumb blonde shampoen, men for første gang i mitt liv er jeg fornøyd med en frisør shampo og det er Fashionista for farget hår! Jeg skulle gjerne hatt balsamen også, men det blir så dyrt med to ting.... så mitt tips, kjøp enten shampoen eller balsamen og en annen shampo eller balsam i butikken. Jeg syns color vive fra loreal er bra - for farget hår :) har balsamen fra den serien. Eller kjøp begge produktene hvis du har råd :)

Gjest Deception
Skrevet

Takk for svar! :) Den gjør ikke håret veldig tungt? Og lukta er vel ganske sterk?

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar! :) Den gjør ikke håret veldig tungt? Og lukta er vel ganske sterk?

Nei jeg syns ikke den gjør håret tungt, men alle har forskjellig hårtyper, så jeg kan jo ikke love deg, men jeg syns i allefall ikke det :) Hm.. sterk lukt? det syns jeg heller ikke, men du kan lukte på den før du kjøper den... den lukter bær - veldig lik lukt som small talk fra bed head. Jeg syns den lukter kjempegodt, jeg liker heller ikke sterke lukter.

Skrevet

fashionista er jo kjempegod. men bedre å kjøpe shampoo fra tigi og n annen balsam i butikken. for det er shampoen som gjør hovedverket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...