Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lengter du etter ferie? Det gjør jeg. Er tre uker igjen og veit nesten ikke hvordan jeg skal holde ut :forvirret:

Er det ikke sånn da? De siste ukene før du skal ut i sommerferie så går liksom piffen ut av en? Jeg kjenner mange som har det sånn.

Det er mange ganger jeg har sagt at hvis noen hadde sagt at jeg måtte jobbe èn dag til, så hadde jeg slått dem ned :ler:

Snakket forøvrig med en nabo her forrige dagen. Vi var enige om at mange av oss går bare rundt å tenker på alt kose vi skal gjøre når bare sommerferien kommer! Så glemmer vi at vi kan kose oss ellers også. Jeg er en av dem...

Hvordan er det med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også klar for ferie nå. Jeg har bare ei uke igjen å jobbe. Den siste uka før ferien er ofte lang, men jeg holder vel ut.

Jeg er enig med deg agbre, man kommer i en feriemodus og har liksom ikke lyst til å sette igang med noe nytt.

Men jeg stortrives på jobben min, så det har ikke noe med trivsel å gjøre. Jeg er bare klar for å gjøre noe annet. Sove lenge på morgenen, ligge på stranda, bade, grille osv osv.

Skrevet

Bare så det er sagt, jeg er vanligvis veldig glad i jobben min jeg også, men nå er jeg lei den :)

Skrevet
Jeg har ferie. :sjarmor:

Heldiggrisen. :sjarmor:

Skrevet

Sånn har jeg det også. Jeg tenker alltid at det er bedre med sen ferie. for det fins ikke verre enn å ha brukt opp ferien, når alle andre vinker farvell. Men skjønner jeg at jeg har tatt ut ferien altfor sent.

Arbeidslysten er så og si ikke-eksisterende, og når det er urovekkende mye å gjøre på jobben akkurat nå, føles alt som et ork. Hvis jeg bare hadde kunnet roe alt ned og pusle med noe småtterier og forefallende arbeid den siste tiden, hadde det ikke plaget meg stort å gå på jobben, men sånn er det altså ikke. Tre uker igjen til ferien, og jeg aner heller ikke hvordan jeg skal holde ut.

Jeg trenger ferie nå! :sur:

Skrevet

Én uke igjen, så er det 3 uker deilig ferie! :danser:

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg skal kanskje ta ferie i august om jeg ikke tar den litt senere. Det er liksom det som gjør at en holder ut å jobbe, det å endelig kunne reise langt langt vekk herfra og leve det virkelig gode livet litt...

Skrevet
Jeg har ferie. :sjarmor:

Jeg også :sjarmor:

Har hatt ekstra mye å gjøre i det siste pga den forestående ferien, og ekstra liten lyst til å gjøre noe av samme grunn.. Men nå er det ferie :-)

Gjest DyneTryne
Skrevet

jeg lengter etter en jobb, jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...