Aurela Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Da har høst/vinter katalogen til ellos kommet og jag fant en veske som jeg gjerne vil ha, men finner den ikke på nettet Er det noen som har sett etter vesken (artikkel b, side 202 i katalogen), føler meg litt dum siden jeg ikke finner den, har jo lett ellos opp og ned nå ..og i samme slengen, er det noen rabattkoder på ellos nå?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Da har høst/vinter katalogen til ellos kommet og jag fant en veske som jeg gjerne vil ha, men finner den ikke på nettet Er det noen som har sett etter vesken (artikkel b, side 202 i katalogen), føler meg litt dum siden jeg ikke finner den, har jo lett ellos opp og ned nå ..og i samme slengen, er det noen rabattkoder på ellos nå? Du har sett her ?
Amanlis Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hvis du trykker på denne linken kan du skrive inn artikkelnummeret, så kanskje du finner veska. Endret 1. juli 2007 av Værjenta
Aurela Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Du har sett her ? Jepp, ikke der.. Hvis du trykker på denne linken kan du skrive inn artikkelnummeret, så kanskje du finner veska. Wee!! Fant den.. men uten bilde da, men pytt pytt.. Takker og bukker
Amanlis Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 :bukke: Synd du ikke fant med bilde, men kan du ikke poste artikkelnummeret, så kan vi se på den.
Aurela Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 Vel altså, bildet var ikke der, men om du vil prøve er art.nummeret: 239-8097. Trenger liksom noe på den størrelsen Takker igjen for hjelpen, liker å bestille fra nettet, mer oversiktlig liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå