Gjest Netcomkunde Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har bindingstid på mitt YoungTalk-abbonement som varer frem til i høst en gang. Etter den tid, skal jeg skifte abbonement til et som er billigere og som passer mitt behov bedre. Men jeg har usakelig mye penger igjen på YoungTalk-abbonementet mitt, som jeg ikke har sjans til å rekke å bruke opp. (Spesielt siden man mottar/betaler ringetid for 200 kr hver eneste mnd.) Når jeg sier opp abbonementet mitt, vil jeg få dette beløpet tilbake på kontoen min?
Dru Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Sjekk her, under punkt 11: https://netcom.no/abonnement/youngtalk.html?fane=vilkar
Gjest TS Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Tusen takk for veeldig raskt svar! "De faste fakturabeløp som er innbetalt i avtaletiden utbetales ikke av NetCom." Hvis jeg forstår det riktig så får ikke YoungTalk-kunder tilbakebetalt pengene de ikke har brukt opp (med mindre det er penger de har fyllt på for selv, utover de 200 kr man betaler i mnd)? Det synes jeg er.... Veldig dumt. Jeg har over tusen kroner på saldoen min. Kan jeg da eventuelt gå over til kontantkort og få overført ringebeløp mon tro?
Dru Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ville tatt en telefon til Netcom for å høre, rett og slett.
Mona32 Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg gikk over til kontantkort og fikk restbeløpet overført dit. Når pengene er brukt opp der, så kan du bytte til den leverandøren du ønsker
Gjest TS Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar! Det blir nok sånn jeg må gjøre det, hvis det er den eneste muligheten man har. Huff. Aldri mer YoungTalk. (Det vil si, aldri mer YoungTalk etter september!)
minienthe Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 jeg fikk ihvertfall mitt utestående beløp utbetalt kontant i fjor ?
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har nylig byttet til Smart-Talk og fått en regning det står minus på. Så, ja man får pengene tilbake.
Gjest TS Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Takk for (veldig sprikende) svar alle sammen! Jeg får kontakte NetCom etter hvert og enten - bytte over til kontantkort eller - være heldig å få pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå